  • 11. Data: 2011-11-29 23:28:55
    Temat: Re: Ktoś wie czym się różni opona P235/45R17 or 235/45R17?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-29 23:21, Pszemol pisze:
    > "Grejon" <g...@g...com> wrote in message

    > Ekspert powinien się znać nawet na brazylijskich, jak trzeba...
    > Po tym się poznaje eksperta że WIE :-)))

    Pewnie tak. Tylko wisz - u nas teraz większość ekspertów śpi, bo jest
    prawie północ :P

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 12. Data: 2011-11-29 23:30:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-11-2011 23:18, Grejon pisze:

    > No straszne - nie znamy się na amerykańskich oznaczeniach opon. Idziemy
    > się biczować.

    Przeczytał moją podpowiedź, wyguglał i już jest ekspertem.
    U pszemola widać szybką przemianę i awans ze zbieracza eternitu na
    gumiarza. Niczym motyl z larwy.

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2011-11-29 23:31:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pewnie tak. Tylko wisz - u nas teraz większość ekspertów śpi,
    > bo jest prawie północ :P

    No co ty...
    Przecież ekspert DoQ nie śpi i jest dziś na nocnym dyżurze ;-)

  • 14. Data: 2011-11-29 23:35:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Przeczytał moją podpowiedź, wyguglał i już jest ekspertem.

    Raczej poszukałem sklepu z lepszą ceną i znalazłem tirerack.com
    gdzie przy okazji były fajne wyjaśnienia i informacje o oponach,
    między innymi właśnie na temat różnic P-metric i Euro-metric.

    Swoją drogą bardzo mi się podoba ta opona...
    Jeździ mi się super już od roku w Hondzie Accord i w lecie
    i w zimie. Ładnie trzyma się drogi i na mokrym i na mrozie.
    Czy w Polsce można kupić Bridgestony?

  • 15. Data: 2011-11-29 23:44:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-11-2011 23:35, Pszemol pisze:

    > Czy w Polsce można kupić Bridgestony?

    Nie, u nas w sklepach tylko Kormorany i Dębice - a i tak trzeba mieć
    znajomości.

    --
    Paweł

  • 16. Data: 2011-11-29 23:45:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-29, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > No co ty...
    > Przecież ekspert DoQ nie śpi i jest dziś na nocnym dyżurze ;-)

    DoQ to zna sie tylko na Frigo, od zawsze jezdzil tylko na nich.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-11-29 23:46:33
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-29 23:44, DoQ pisze:

    > Nie, u nas w sklepach tylko Kormorany i Dębice - a i tak trzeba mieć
    > znajomości.

    A te Dębice to i tak będą D124 do Fiaciora :)

  • 18. Data: 2011-11-29 23:49:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-11-2011 23:46, Grejon pisze:

    > A te Dębice to i tak będą D124 do Fiaciora :)

    O właśnie - tak apropos, jak chcesz mam znajomego który może załatwić
    używane stomile po taksówce z WPT w rozmiarze do pf125 i to za złotówki.
    A jak się dogadacie to i centrę po regeneracji załatwi ;)

    --
    Paweł

  • 19. Data: 2011-11-29 23:51:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-11-2011 23:45, AZ pisze:

    > DoQ to zna sie tylko na Frigo, od zawsze jezdzil tylko na nich.

    Nie ma lepszej opony, podobno Adam Małysz na nich jeździ.

    --
    Paweł

  • 20. Data: 2011-11-29 23:53:37
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-29 23:49, DoQ pisze:

    > O właśnie - tak apropos, jak chcesz mam znajomego który może załatwić
    > używane stomile po taksówce z WPT w rozmiarze do pf125 i to za złotówki.
    > A jak się dogadacie to i centrę po regeneracji załatwi ;)

    Wolałbym fotel kierowcy. Może być z wybrzuszeniem na oparciu.