  • 1. Data: 2011-11-29 13:33:07
    Temat: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam

    http://www.tvn24.pl/26086,1713966,0,1,raperzy-dla-za
    bawy-zniszczyli-maybacha-za-350-tys-dolarow,wiadomos
    c.html

    "Media i internauci nie kryją oburzenia. "Głupi żart", "najdroższy złom
    świata" i "bezmyślna dewastacja dokonana przez znudzone gwiazdy" - to
    najczęstsze komentarze.

    Ostatnie klatki "Otis" mówią: "Pojazd używany w tym filmie będzie
    oferowany na aukcji". Raperzy wycenili Maybacha na 280 tys. dol. Zysk z
    jego sprzedaży zostanie przekazany na rzecz fundacji East African
    Drought Disaster, która pomaga rodzinom dotkniętym głodem w Afryce
    Wschodniej."

    --
    Paweł

  • 2. Data: 2011-11-29 14:04:55
    Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/11/2011 12:33, DoQ wrote:
> [...]
    >

    > "Media i internauci nie kryją oburzenia. "Głupi żart", "najdroższy złom
    > świata" i "bezmyślna dewastacja dokonana przez znudzone gwiazdy" - to

    Ich maybach, to niech sobie tną.

    Gdyby założyć, że przeciętny amerykanin (i nie tylko) codziennie wyrzuca
    do śmietnika jedzenie warte dolara, wyjdzie tego znacznie więcej niż
    kilka maybachów, a nikt nie pitoli.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2011-11-29 14:08:46
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > jego sprzedaży zostanie przekazany na rzecz fundacji East African Drought
    > Disaster, która pomaga rodzinom dotkniętym głodem w Afryce Wschodniej."

    Świetnych chwyt marketingowy, zarobili dzięki temu na kilkanaście nowych
    Maybachów.

  • 4. Data: 2011-11-29 14:18:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-11-2011 14:04, kamil pisze:

    > Gdyby założyć, że przeciętny amerykanin (i nie tylko) codziennie wyrzuca
    > do śmietnika jedzenie warte dolara, wyjdzie tego znacznie więcej niż
    > kilka maybachów, a nikt nie pitoli.

    Większość woli wyrzucać niż oddawać, a nie każdego stać na gest
    przekazania takiej kwoty fundacjom.

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2011-11-29 14:20:27
    Temat: Re: Poci?ty Maybach nie poszed? na zmarnowanie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-11-2011 14:08, Amir pisze:

    > ?wietnych chwyt marketingowy, zarobili dzi?ki temu na kilkana?cie nowych
    > Maybach?w.

    Twierdzisz iż ktoś kupi ich płytę i zacznie słuchać takiej muzyki tylko
    dlatego że autor pociął maybacha?

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2011-11-29 14:40:34
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-11-29 14:20, DoQ pisze:

    > Twierdzisz iż ktoś kupi ich płytę i zacznie słuchać takiej muzyki tylko
    > dlatego że autor pociął maybacha?

    Nie, no aż tak, to nie.
    Ale: ktoś, kto słucha tego typu muzyki może będzie ich uważał za
    filantropów i to mu się spodoba i kupi sobie koszulkę, kubeczek,
    pościel, whatever.
    Albo dzięki takiemu gestowi zostaną zaproszeni na koncert charytatywny,
    gdzie cały dochód (dochód = przychód - koszt, a koszt to m. in.
    wynagrodzenie artystów ;) ) przeznaczony jest na szczytne cele.
    Albo dzięki temu ktoś zaprosi ich do jakiegoś programu na występ, do
    jury, czy na wywiad, program obejrzy xxx osób, będą reklamy dookoła, a
    oni dostaną honorarium za występ.
    Albo xxx osób odwiedzi ich stronę www, an której jest jakaś reklama,
    która płaci za ilość odwiedzin strony.
    Albo ktoś zobaczy fotki, teledysk i spodoba mu się styl ubierania i
    marka ubrań, dzięki czemu wzrośnie obrót firmy właściciela marki, co
    przełoży się na gażę dla nich.
    Albo... wszystko na raz i jeszcze wiele więcej. Teraz to jest
    showbusiness a występujący są produktami i akurat o samą muzykę, to tam
    chodzi najmniej [niestety].

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2011-11-29 14:40:44
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-29 14:18, DoQ pisze:

    > Większość woli wyrzucać niż oddawać, a nie każdego stać na gest
    > przekazania takiej kwoty fundacjom.

    Byłbym ostrożny w założeniu, że przekazywanie czegoś za darmo
    z założenia jest czymś dobrym - w szczególności fundacjom podobnym
    do wymienionej w artykule. Jak się okazuje, działalność takich
    fundacji często prowadzi do patologii i tylko pogłębia problem.

  • 8. Data: 2011-11-29 14:51:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-11-2011 14:40, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > do wymienionej w artykule. Jak się okazuje, działalność takich
    > fundacji często prowadzi do patologii i tylko pogłębia problem.

    Nie czuje się uprawniony do oceniania działalności fundacji, szczególnie
    takich których nie znam. Nie mam pojęcia czy kupią im żarcie, czy
    kondomy żeby się nie rozmnażali :) Zakładam jednak, że zrobią tak aby
    było dobrze...

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2011-11-29 14:55:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-11-2011 14:40, LEPEK pisze:

    > Nie, no aż tak, to nie.
    > Ale: ktoś, kto słucha tego typu muzyki może będzie ich uważał za
    > filantropów i to mu się spodoba i kupi sobie koszulkę, kubeczek,
    > pościel, whatever.
    (...)
    > Albo... wszystko na raz i jeszcze wiele więcej. Teraz to jest
    > showbusiness a występujący są produktami i akurat o samą muzykę, to tam
    > chodzi najmniej [niestety].
    Dlatego zakładam, ze niczego to nie zmieni. Target mają dawno ustalony,
    płyty i gadżety sprzedają, kasę zarabiają więc wszystko jak się kręciło
    tak będzie się kręcić;)

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2011-11-29 15:10:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-29 14:51, DoQ pisze:

    > Nie czuje się uprawniony do oceniania działalności fundacji, szczególnie
    > takich których nie znam. Nie mam pojęcia czy kupią im żarcie, czy
    > kondomy żeby się nie rozmnażali :)

    Problem w tym, że jeżeli chodzi i Afrykę to nikomu zdaje się nie zależy
    na rozwiązaniu problemu u podstaw, a dbanie o to, by dalej istniał,
    poprzez rozwiązania w teorii zmniejszające skutki - dzięki temu
    ta pomoc "świetnie" się ma.

    > Zakładam jednak, że zrobią tak aby
    > było dobrze...

    Założenie chwalebne, rzeczywistość niestety dość żenująca.