  • 41. Data: 2023-08-28 18:03:25
    Temat: Re: Ktos to zrobil - podroz elektrykiem z UK do PL :D
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Aug 2023 16:49:10 +0200, Lisciasty wrote:

    > Spieprzył coś albo celowo ściemnia żeby filmik był bardziej dramatyczny.

    Cos spieprzyl, ale co?
    Nie działa i ch* :-(

    > Jak to przeciętny kierowca, 90% wokół komina czyli do 200km dziennie,
    > reszta trasy.

    No to jak jedzi do 200km dziennie, a zasieg ma np 300,
    to sie nie ma co dziwic, ze wraca do domu, podłacza do gniazdka,
    i nie ma problemów z jazdą na resztkach prądu.

    Spytaj o te trasy - przy jakiej ilosci pozostałych km zjezdza na
    ładowanie..

    > W dużych miastach i owszem, ale na zadupiach dalej się trafiają
    > oszczędni ajenci, tzn. oszczędzają na klientach.

    No tak, przy zasiegu diesla, to zazwyczaj tankuje u siebie,
    bo starcza i na dojazd i na powrót, a u mnie tanio :-)

    Ale przeciez i w trasach są normalne stacje.
    Nawet bym powiedział, ze na takiego ajenta trudno trafic.
    No chyba, ze sie ukrywa pod znaną marką.

    J.

  • 42. Data: 2023-08-28 19:47:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Aug 2023 16:18:53 +0200, Lisciasty wrote:

    > No to jest słabe i też tego nie rozumiem, przy całkowitym koszcie takiej
    > ładowary koszt terminala to ułamki procenta, a ułatwiłoby to życie
    > ludziom w trasie na pewno.
    >
    > Apki mają sens o tyle że jak masz konto u danego operatora to możesz
    > mieć zniżki, to samo jak masz kartę flotową albo od dealera. Obrażanie

    https://youtu.be/wCpISezG7fA?t=733

    :-(

    > się na apki jest bez sensu, to tak jakbyś marudził że mając telefon
    > trzeba mieć jakieś umowy i abonamenty i wysyłać gdzieś kasę, a nie
    > przykładać kartę płatniczą do telefonu i sobie dzwonić :>

    A tu masz takie podsumowanie ... sprzed 3 lat, ale czy cos sie
    zmieniło?

    https://youtu.be/PLlxpkXtQ1k?t=820

    J.

  • 43. Data: 2023-08-28 19:55:32
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-08-28 o 19:47, J.F pisze:
    > https://youtu.be/wCpISezG7fA?t=733
    >
    > :-(

    No ale uruchomił więc w czym problem?

    > A tu masz takie podsumowanie ... sprzed 3 lat, ale czy cos sie
    > zmieniło?
    >
    > https://youtu.be/PLlxpkXtQ1k?t=820

    3 lata temu podjąłem karkołomną wyprawę zza Rzeszowa pod Poznań. Kurna
    nie uwierzysz ale dojechałem i to zimą :]
    Ale ja nie kręcę filmików więc się słabo znam.

    L.

  • 44. Data: 2023-08-29 07:28:41
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 28/08/2023 15:49, Lisciasty wrote:

    > Spieprzył coś albo celowo ściemnia żeby filmik był bardziej dramatyczny.

    naprawdę gdy jeszcze używaliście aut spalinowych, każdą podróż
    planowaliście przed wyjazdem? Pytam, bo ja od czasu nawigacji chyba
    żadnej. Planowanie podróży polega na wklepanie adresu docelowego i
    wciśnięcie przycisku start, 2 minuty przed ruszeniem. Nawet się nie
    zastanawiam gdzie mi zabraknie paliwa i równocześnie będę zmęczony żeby
    zrobić postój...

    Lukasz

  • 45. Data: 2023-08-29 07:33:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-08-2023 o 18:03, J.F pisze:

    > Spytaj o te trasy - przy jakiej ilosci pozostałych km zjezdza na
    > ładowanie..

    Ja zjeżdżam kiedy to ja tego potrzebuję, albo pasażerowie.
    Czyli szybciej niż samochód, a co za tym idzie, w ogóle mnie nie
    interesuje ładowanie - zatrzymam się, to podłączę.

    Fakt - ostatnio tak znaleziony Orlen na A1 nie odpalił, więc standardowo
    zastosowaliśmy procedurę "na Orlenie tylko siku".

    Dla niekumatych - od czasu wprowadzenia opłat, Orlen na na maksa
    spierdzielony system uruchamiający ładowanie, do tego stopnia, że lepiej
    nie ryzykować i ładować gdzie indziej.
    Podejrzenia są, że robią to celowo, żeby obrzydzić bev.

    Testowo podłączyliśmy się na następnym, już w Gdańsku, też na Orlenie,
    koło KFC, poszło od strzała.....

  • 46. Data: 2023-08-29 07:34:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-08-2023 o 07:28, ddddddddddd pisze:

> [...]
    > wciśnięcie przycisku start, 2 minuty przed ruszeniem. Nawet się nie
    > zastanawiam gdzie mi zabraknie paliwa i równocześnie będę zmęczony żeby

    I dokładnie tak samo jeździ się już elektrykami.
    W Polsce jeszcze tylko na głównych ciągach, ale już też planowanie jest
    zbędne, a aplikacja podpowie gdzie najbliższa ładowarka po drodze.
    Albo wręcz sam samochód wytyczy gdzie ładować na trasie.

  • 47. Data: 2023-08-29 07:36:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-08-2023 o 19:47, J.F pisze:

    > A tu masz takie podsumowanie ... sprzed 3 lat,

    Nawet czytać nie byłoby warto, a co dopiero oglądać durne filmiki - 3
    lata to już prehistoria.

  • 48. Data: 2023-08-29 10:33:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 29.08.2023 o 07:36, Cavallino pisze:

    > Nawet czytać nie byłoby warto, a co dopiero oglądać durne filmiki - 3
    > lata to już prehistoria.

    Żadna prehitoria, nadal trzeba się pierdolić z jakimiś apkami. To ma być
    proste jak jebanie, podłączasz kabel pod samochód, przykładasz kartę
    kredytową/debetową, wpisujesz PIN i jazda.

  • 49. Data: 2023-08-29 10:39:28
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 29.08.2023 o 07:33, Cavallino pisze:

> [...]
    > nie ryzykować i ładować gdzie indziej.
    > Podejrzenia są, że robią to celowo, żeby obrzydzić bev.

    Co najwyżej mogą obrzydzić Orlen, bo jak już ktoś ma samochód
    elektryczny, to ładować i tak się gdzieś musi. Będzie jak z paliwami
    płynnymi, jeden kupi prąd V-Power, a inny prąd VERVA.

  • 50. Data: 2023-08-29 11:56:55
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 29.08.2023 o 10:33, nadir pisze:

    > Żadna prehitoria, nadal trzeba się pierdolić z jakimiś apkami. To ma być
    > proste jak jebanie, podłączasz kabel pod samochód, przykładasz kartę
    > kredytową/debetową, wpisujesz PIN i jazda.

    I masz tak w spalinówkach?