  • 111. Data: 2014-11-21 23:39:26
    Temat: Re: Którym pasem wjechać na rondo ?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Nov 2014 22:27:55 +0000 (UTC), masti

    Przyjmujesz na klatę? Weź...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 112. Data: 2014-11-21 23:45:41
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 listopada 2014 23:32:28 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 21 Nov 2014 14:20:31 -0800 (PST), k...@g...com

    > W pierwszym wypadku następuje wjazd (wkroczenie) na skrzyżowanie (z
    > zamiarem zmiany kierunku), w drugim następuje manewr skrętu w prawo (zmiany
    > kierunku) na skrzyżowaniu.
    >
    > Czyli wygrałem prezentację przecięcia i rozwinięcia ronda turbinowego przez
    > rondoprostowacza, fajnie.
    >
    > --
    > Pozdor
    > Myjk

    Czym się to różni praktycznie. Opisz co robisz w takiej sytuacji jak chcesz wjechać
    na opisane wcześniej rondo.

  • 113. Data: 2014-11-21 23:46:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Fri, 21 Nov 2014 22:27:55 +0000 (UTC), masti

    > Przyjmujesz na klatę? Weź...

    żenada

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 114. Data: 2014-11-21 23:50:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Nov 2014 14:45:41 -0800 (PST), k...@g...com

    > Czym się to różni praktycznie.

    Praktycznie różni się tym czym napisałem. Uwaga, powtarzam.

    W pierwszym wypadku następuje wjazd (wkroczenie) na skrzyżowanie (z
    *zamiarem* zmiany kierunku), w drugim następuje manewr skrętu w prawo
    (*zmiana* kierunku) na skrzyżowaniu.

    Dobra, teraz dawaj i prostuj tę turbinówkę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 115. Data: 2014-11-21 23:51:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Nov 2014 22:46:18 +0000 (UTC), masti

    > żenada

    Jednak umiesz się przyznać do błędu. Szacun.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 116. Data: 2014-11-21 23:52:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Fri, 21 Nov 2014 22:46:18 +0000 (UTC), masti

    > Jednak umiesz się przyznać do błędu. Szacun.

    za to Ty zamiast merytoryki manipulujesz cytatami. to jest żeujące.

  • 117. Data: 2014-11-21 23:54:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Nov 2014 20:35:41 +0100, mk4

    > Chyba nie chcecie tego ciagnac dalej
    > w glab przewodu pokarmowego? ;)

    Czekaj, teraz kogutek będzie próbował połykać. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 118. Data: 2014-11-22 00:01:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Nov 2014 22:52:34 +0000 (UTC), masti

    > za to Ty zamiast merytoryki manipulujesz cytatami.

    Tobie, żeby komuś wmówić co ci się ubzdura, nawet cytaty nie są potrzebne.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 119. Data: 2014-11-22 00:01:59
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 21 listopada 2014 23:54:51 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Fri, 21 Nov 2014 20:35:41 +0100, mk4

    > Czekaj, teraz kogutek będzie próbował połykać. ;)
    >
    > --
    > Pozdor
    > Myjk

    Nic nie będę połykał bo Ty zamiast gadać jak rozsądny człowiek grasz słowami bez
    praktycznego znaczenia. Generalnie mam w dupie czy wiesz jak się jeździ po rondzie
    czy nie wiesz. Jak się przez nadgorliwość wpierdolisz na rondzie na minę to
    zaobserwujesz że te zwroty, przecinania i kierunki są chuja warte jak rozumu brakuje.
    Fajnie było pogadać.

  • 120. Data: 2014-11-22 00:03:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Fri, 21 Nov 2014 22:52:34 +0000 (UTC), masti

    > Tobie, żeby komuś wmówić co ci się ubzdura, nawet cytaty nie są potrzebne.

    w przeciwieństwie do Ciebie uzasadniłem swoją wypowiedź. I nie zmieniam
    warunków i zdania co post.
    EOT