  • 11. Data: 2013-08-09 10:09:05
    Temat: Re: Którą tarcze wybrać
    Od: Piotr Klimek <p...@g...com>

> [...]
    > Gdybym ja to robil to bym wybral opcje taka:
    > lepszy zacisk z 2 adapterami (jeden na mniejsza tarcze do "endurzenia" i
    > jeden na wieksza do "supermotowania"), do tego wieksza pompa i dwie
    > tarcze na dwoch roznych kolach. Zmienianie zacisku za kazdym razem wiaze
    > sie z odpowietrzaniem przewodu i straconym czasem.
    >
    > Jesli chcesz sie na serio pobawic w supermoto to dobry hamulec przedni
    > jest absolutnie konieczny. Jesli jednak chcesz miec po prostu drugi
    > zestaw kol do jazdy po miescie to zostaw zacisk i pompe w spokoju i
    > dokup tylko druga wieksza tarcze z adapterem.

    Kupiłem tarcze 310mm i dorobiłem adapter pod fabryczny zacisk. Hamowanie jest o niebo
    lepsze niż przy tarczy 250mm. Pewnie będzie jeszcze lepiej jak utwardzę zawieszenie,
    bo teraz mam miękki terenowy setup.

    Dziękuje za pomoc.

    P.S. To pierwszy post z Googlowego czytnika, więc coś może być nie tak.

  • 12. Data: 2013-08-09 10:18:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-09 10:09, Piotr Klimek pisze:

    > P.S. To pierwszy post z Googlowego czytnika, więc coś może być nie tak.

    Czy ten czytnik da się obsługiwać programem pocztowym?
    Używam teraz news.task.gda.pl ale działa z prędkością topnienia lodowca
    i stracił ostatnio kilka moich ulubionych grup.

    --
    MN

  • 13. Data: 2013-08-09 10:26:02
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 09 Aug 2013 10:18:51 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Czy ten czytnik da się obsługiwać programem pocztowym?
    > Używam teraz news.task.gda.pl ale działa z prędkością topnienia lodowca
    > i stracił ostatnio kilka moich ulubionych grup.

    Nie da się. Napisz do Adama Wysockiego, on udostępnia konta na
    news.chmurka.net i ten serwer działa bardzo dobrze.

    A ogólnie to newsy umierają niestety.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/