-
X-Received: by 10.49.6.40 with SMTP id x8mr340799qex.5.1376035745413; Fri, 09 Aug
2013 01:09:05 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.6.40 with SMTP id x8mr340799qex.5.1376035745413; Fri, 09 Aug
2013 01:09:05 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!newspeer
1.nac.net!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giga
news.com!f7no1683783qan.0!news-out.google.com!he10ni1155qab.0!nntp.google.com!f
x3no1765537qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for
-mail
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Date: Fri, 9 Aug 2013 01:09:05 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <ks8bhg$he1$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=193.104.50.204;
posting-account=ECEIbQoAAABRySxV8Tzphn7Zc1vdJKcU
NNTP-Posting-Host: 193.104.50.204
References: <s...@p...homelinux.net>
<ks873l$cm4$1@node1.news.atman.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<ks8bhg$he1$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: Którą tarcze wybrać
From: Piotr Klimek <p...@g...com>
Injection-Date: Fri, 09 Aug 2013 08:09:05 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 25
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:662699
[ ukryj nagłówki ]
> wieksza tarcza = wieksza sila hamowania. Ale zeby ja obsluzyc potrzebny
> jest mocniejszy zacisk. A wiekszy zacisk = mocniejsza pompa.
> Gdybym ja to robil to bym wybral opcje taka:
> lepszy zacisk z 2 adapterami (jeden na mniejsza tarcze do "endurzenia" i
> jeden na wieksza do "supermotowania"), do tego wieksza pompa i dwie
> tarcze na dwoch roznych kolach. Zmienianie zacisku za kazdym razem wiaze
> sie z odpowietrzaniem przewodu i straconym czasem.
>
> Jesli chcesz sie na serio pobawic w supermoto to dobry hamulec przedni
> jest absolutnie konieczny. Jesli jednak chcesz miec po prostu drugi
> zestaw kol do jazdy po miescie to zostaw zacisk i pompe w spokoju i
> dokup tylko druga wieksza tarcze z adapterem.
Kupiłem tarcze 310mm i dorobiłem adapter pod fabryczny zacisk. Hamowanie jest o niebo
lepsze niż przy tarczy 250mm. Pewnie będzie jeszcze lepiej jak utwardzę zawieszenie,
bo teraz mam miękki terenowy setup.
Dziękuje za pomoc.
P.S. To pierwszy post z Googlowego czytnika, więc coś może być nie tak.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.08.13 10:18 Marcin N
- 09.08.13 10:26 Piotr Klimek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=