    From: Lukasz Baranski <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Kto wyprostuje dzwignie zmiany biegow?
    Date: Mon, 19 Oct 2009 03:29:51 -0700 (PDT)

    Drogie Bravo,

    Podczas parkingowej gleby wgiela mi sie nieco dzwigienka zmiany biegow
    w Deauvilce.
    Da sie jezdzic, ale jest nieco krzywa (dzwignia, nie Deauvilka).
    Chcialbym przywrocic ja do oryginalnego wygladu ale nie mam do tego
    ani dobrych narzedzi
    ani doswiadczenia zeby jej nie zlamac przy prostowaniu.

    Znajdzie sie tu jakas dobra dusza, ktora za wysokoprocentowy fant
    alkoholowy lub upominek pieniezny
    podejmie sie odgiecia tej dzwigienki?

    Z gory dzieki,

    --