  • 1. Data: 2012-01-02 13:14:34
    Temat: Kto przypomni nazwę galerii internetowej?
    Od: darzur <z...@g...skasujto.com>

    Witam,

    Prośba jest nietypowa i spowodowana chwilowym zanikiem pamięci. Swojego czasu
    często zaglądałem do galerii do której chciałbym wrócić a gdzieś wcięło mi
    link - zarówno z przeglądarki jak i głowy. Galeria pozwalała na wyszukanie
    zdjęć po konkretnym aparacie lub obiektywie. Co najważniejsze po wyświetleniu
    wyników wyszukiwania można je jeszcze było przefiltrować po przysłonie,
    czasie, ISO, wielkości itd. Ten panel do filtrowania znajdował się na górze
    strony, pod nim miniatury wyszukanych zdjęć, strona utrzymana była w ciemnej
    tonacji (coś jak nasze forum) a po wejściu w konkretne zdjęcie była jeszcze
    możliwość wyświetlenia go w 100%. Mam nadzieję, że ktoś to skojarzy, bo ja
    się od 3 dni głowię i nie mogę sobie przypomnieć..

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288

  • 2. Data: 2012-01-02 14:00:46
    Temat: Re: Kto przypomni nazwę galerii internetowej?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "darzur" <z...@g...skasujto.com> wrote:

    [...]
    >strona utrzymana była w ciemnej tonacji (coś jak nasze forum)

    ??? Moje jest jasnoniebieściutkie... :D

    > a po wejściu w konkretne zdjęcie była jeszcze możliwość wyświetlenia
    > go w 100%. Mam nadzieję, że ktoś to skojarzy, bo ja się od 3 dni
    > głowię i nie mogę sobie przypomnieć..

    Może coś takiego? http://pl.pixel-peeper.com/

    [mr.]

  • 3. Data: 2012-01-02 14:27:21
    Od: Grzegorz Hryn <i...@g...usun.to.pl>

    On 2012-01-02 14:14, darzur wrote:
> [...]
    > link - zarówno z przeglądarki jak i głowy. Galeria pozwalała na wyszukanie
    > zdjęć po konkretnym aparacie lub obiektywie.

    Pbase.com?

  • 4. Data: 2012-01-02 17:31:20
    Od: darzur <z...@g...skasujto.com>

    On Mon, 2 Jan 2012 15:00:46 +0100, Mariusz [mr.] says...

    > ??? Moje jest jasnoniebieściutkie... :D

    To efekt zastosowania Ctrl-C, Ctrl-V.. :)

    > Może coś takiego? http://pl.pixel-peeper.com/

    Wielkie dzięki.. :) Dokładnie o peepera mi chodziło nie potrafiłem go
    odnaleźć w zakamarkach pamięci. :)

    --
    Pozdrufka,
    Żurek GG# 371288