  • 11. Data: 2014-03-05 15:59:17
    Temat: Re: Kto potrafi obrobić plik AVI?
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Jan Koval" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:lf6rgo$ap5$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Użytkownik "Przyjazny" <p...@n...tld.invalid> napisał w wiadomości

    > Jasne. Ale tam chyba są inne warunki do pracy np nieruchoma kamera
    > względem fotografowanego obiektu.
    >
    > J.

    W CSI Kryminalne Zagadki maja takie;) wyostrza odbite w oku przechodnia
    numery rejestracyjne;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 12. Data: 2014-03-05 16:15:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-05, tck <t...@t...Wytnij.net.pl> wrote:

    > W CSI Kryminalne Zagadki maja takie;) wyostrza odbite w oku przechodnia
    > numery rejestracyjne;)

    Najpierw je powieksza 500x dopiero pozniej sie ostrzy ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2014-03-05 16:54:16
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2014-03-04 18:50, WW wrote:
    > Witam
    >
    > Czy ktoś potrafi "obrobić" plik AVI z rejestratora samochodowego.
    > Chciałbym odczytać tablice pewnego użytkownika drogi.
    > Mimo, że rejestrator podobno Full HD, tablica na filmie jest niewyrażana.
    >
    > Lub polecić jakiś program, który mi w tym pomoże.

    CSI: http://farcry.gry-online.pl/board/viewtopic.php?t=19
    59

    ;)

  • 14. Data: 2014-03-05 17:55:48
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-03-05 10:52, Jan Koval pisze:

    > Pytanie do autora: jaka to kamerka?
    >
    > J.

    Ta i kupiona w tej firmie. W sierpniu kosztowała 300 zł.
    Rejestrator 5 razy oddawałem do naprawy. Bez efektu. Dobrze że też
    mieszkam w Łodzi.
    Dziś sprawę załatwiłem ostatecznie. Poszedłem z pisemnym żądaniem
    wymiany na nowa, wolną od wad lub zwrot kasy. Poprosiłem na świadka kolegę.
    Firma zdecydowała się oddać kasę, co zakończyło cała sprawę.

    Teraz szukam nowego rejestratora, tak do 500 zł., bez GPS.
    Zasugerujecie coś?

    Pozdrawiam
    WW

  • 15. Data: 2014-03-05 18:03:58
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-03-05 10:52, Jan Koval pisze:

    > Pytanie do autora: jaka to kamerka?
    >
    > J.

    Ta i kupiona w tej firmie. W sierpniu kosztowała 300 zł.

    http://allegro.pl/rejestrator-dex6-kamera-full-hd-19
    80x1080-g-sensor-i4017629434.html

  • 16. Data: 2014-03-05 18:36:58
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-04 22:00, Użytkownik - Przyjazny napisał::

> [...]
    > dawno, że nie pamiętam nazw. Na pewno znajdą się też bardziej cywilne
    > wersje. Chociaż na początek warto skorzystać z siły suwaków i unsharp

    Hm... zazwyczaj kiedy potrzebuję wbić gwoździa, biorę gwoździa i młotek.
    Fotonowo-jonowe generatory drgań wzdłużnych i dezintegracyjne
    anihilatory otworowe zostawiam na koniec, kiedy tradycyjne metody
    zawiodą. ;-)

  • 17. Data: 2014-03-05 18:38:21
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-05 16:15, Użytkownik - AZ napisał::

    > Najpierw je powieksza 500x dopiero pozniej sie ostrzy ;-)

    Najpierw się kupuje monitor o przekątnej 300 cali, a dopiero potem
    powiększa 500x i ostrzy. ;-)

  • 18. Data: 2014-03-05 18:40:22
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-05 16:54, Użytkownik - Uncle Pete napisał::

    > CSI: http://farcry.gry-online.pl/board/viewtopic.php?t=19
    59

    > ;)

    Mega! :-)

  • 19. Data: 2014-03-05 19:29:06
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-03-05 18:03, WW pisze:
    > Dziś sprawę załatwiłem ostatecznie. Poszedłem z pisemnym żądaniem
    > wymiany na nowa, wolną od wad lub zwrot kasy. Poprosiłem na świadka kolegę.
    Ściąg sobie sam od skośnookich coś takiego GT550WS (lub jeśli nie
    potrzebujesz gps - GT550W) - jakość obrazu jest bardzo dobra, a cena -
    jak dobrze poszukasz (np foxoffer.com), to nic/niewiele dopłacisz bo
    ~110$, a jak sam kupisz jedną sztukę - to przesyłka darmowa, i zero cła
    i vatu.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 20. Data: 2014-03-05 19:30:51
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-03-05 19:29, BartekK pisze:
> [...]
    > jak dobrze poszukasz (np foxoffer.com), to nic/niewiele dopłacisz bo
    > ~110$, a jak sam kupisz jedną sztukę - to przesyłka darmowa, i zero cła

    Lub nowszy model tej samej firmy - GT680W ... jest tego trochę, tutaj
    masz stronkę, na której są dość dobre recenzje i porównania aktualnych
    chińskich wypustów http://dashcamtalk.com/

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173