  • 21. Data: 2011-01-12 23:31:45
    Temat: Re: Kto jeździ nową Thalią? Szukam opinii o tym aucie.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:4d2e220b$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...

    > grup dyskusyjnych:4d2d75af$0$2450$6...@n...neostrada
    .pl...
    >> Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >> news:4eda6614-1160-4c22-8e10-7c0d60b380c4@i17g2000vb
    q.googlegroups.com...
    >> On 12 Sty, 09:42, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    >>> Przegiąłeś.
    >>> PLONK
    >
    > cavallino ty mnie rozwalasz tym

    I po co ten post?
    Myślisz że się przejmę Twoimi problemami?

  • 22. Data: 2011-01-12 23:53:41
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    grup dyskusyjnych:4d2e2bce$0$2500$6...@n...neostrada
    .pl...
> [...]
    q.googlegroups.com...

    > I po co ten post?
    > Myślisz że się przejmę Twoimi problemami?

    dobra spadaj i tak cie nikt nie lubi

  • 23. Data: 2011-01-13 00:04:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > dobra

    Nie wiem co dobrego widzisz w swojej twórczości.
    Ja tego w każdym razie nie znajduję.

  • 24. Data: 2011-01-13 00:11:51
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    grup dyskusyjnych:4d2e3395$0$2449$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Nie wiem co dobrego widzisz w swojej twórczości.
    > Ja tego w każdym razie nie znajduję.

    gdyby cie ironia w dupe kopnela to bys jej nie zauwazyl...

    pietnuje idiotyczne demonstrowanie publicznie plonkowania, jarzysz?
    jednoczesnie powodujac debilnego flejma z g.wno powodu

  • 25. Data: 2011-01-13 09:07:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "emes" <e...@e...pl> napisał w wiadomości news:

    > pietnuje idiotyczne demonstrowanie publicznie

    Czyli siebie w tym przypadku, bo też właśnie demonstrujesz publicznie swoje
    fochy.
    Dokładne zero różnicy.
    W cudzym oku źdźbło przeszkadza, w swoim belki nie zauważasz?
    Przemyśl to.
    O ile wiesz co to za czynność.

  • 26. Data: 2011-01-13 09:49:13
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > wszak to jedna cholera tylko ze sedan

    nowa thalia jest ciaśniej zabudowana plastikami niż clio II.
    I ma jednak nieco inne blachy więc już nie to samo.

  • 27. Data: 2011-01-13 09:53:28
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Obita młotem poprzednia taliija ...

    Ciekawe czy nadal ma wannę bez korka w bagażniku.

  • 28. Data: 2011-02-08 21:19:59
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "axyt" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > O daewoo też się nasłuchałem i naczytałem po stokroć złych opinii,
    > dobijam trzecie auto tego producenta i gdyby dalej robili lanosa /
    > nubirę to bez wahania bym kupił nowego.

    To kupuj i się nie zastanawiaj, tylko, że teraz się nazywają Chevrolet
    Lacetti, Chevrolet Nubira :)
    Zła opinia o Daewoo i pochodnych wśród kradnących samochody gówniarzy to
    duża zaleta :D