  • 11. Data: 2011-01-17 20:07:16
    Temat: Re: Ksizka Prof. Niederlinskiego do sciagniecia - constraint logic programming
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Wed, 12 Jan 2011 12:42:32 -0600 A.L. <l...@a...com> wrote:

    > >No, ściągnąłem i kupiłem. :)
    > >
    > >w. (jeszcze z zerowym VAT-em...)
    >
    > W takim razie polecam tez:
    >
    > http://www.4c.ucc.ie/~hsimonis/ELearning/index.htm

    Dzięki, przejrzałem na razie pobieżnie.

    Wydawnictwo właśnie doszło i muszę powiedzieć, że jestem
    w szoku i to nie z powodu treści (przekartkowałem ledwie).
    Nigdy nie widziałem książki informatycznej wydanej na papierze
    kredowym, z kolorowymi ilustracjami; do tego złożona w TeX-u.
    Coś niebywałego.

    w.

  • 12. Data: 2011-01-17 20:22:33
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 17 Jan 2011 21:07:16 +0100, Wojciech Muła
    <w...@p...null.onet.pl.invalid> wrote:

> [...]
    >Nigdy nie widziałem książki informatycznej wydanej na papierze
    >kredowym, z kolorowymi ilustracjami; do tego złożona w TeX-u.

    Tak, ksiazka wycana nieslychanie elegancko, przynajmniej ta polska.
    Angielskiej nie mialem w reku

    A.L.

  • 13. Data: 2011-01-18 07:30:32
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 17 Sty, 21:22, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Tak, ksiazka wycana nieslychanie elegancko, przynajmniej ta polska.
    > Angielskiej nie mialem w reku

    Robicie niezla reklame :) Nie chce powiedziec ze mam pretensje
    do Was, wrecz przeciwnie, dobrze ze ktos rekomenduje to
    co wartosciowe, a gani szmelc. Chyba sobie kupie, chociaz nie
    mam czasu/zdrowia czytac i wiele przez mnie kupionych ksiazek
    tylko lezy na ploce :)