  • Data: 2012-06-25 14:46:20
    Temat: Re: Ksiazka adresowa w Androidzie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel wrote:

    > czekaj.. co takiego fantastycznego jest w BB w zakresie rozmów?

    hm.... jakby ci to powiedzieć.

    po pierwsze... wyszukiwanie kontaktów proste i intuicyjne...

    po 2... pamiętanie listy rozmów pełnej a nie 10 czy 20 ostanich rozmów jak
    w głupiej nokii

    po 3... lista połaczeń, smsów, maili związanych z danym kontaktem

    po 4... notatki do rozmów.

    po 5... normalny kalendarz.

    po 6... synchronizacja wszytskiego do outlooka (do expresa też)

    po 7... integracja funkcji rozmowy smsy maile notatki itd...