  • Data: 2011-03-20 18:11:35
    Temat: Krótki kabel zasilający - niby proste, a jednak...
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Poszukuję kabla zasilającego do komputera - takiego całkiem zwykłego: z
    jednej strony wtyczka 220V, z drugiej trójkątna do zasilacza ATX.

    Z jednym wyjątkiem: kabel ma być krótki - najlepiej od 50cm do 1m.

    Szukałem w bardzo wielu miejscach: Komputronik, Spec Kable, Allegro,
    Ebay, Google - wszędzie długości zaczynają się od 1.8m.

    Czy ktoś może wie, gdzie można kupić kable krótsze? Chodzi mi o więcej
    niż 1 sztukę - ale też nie hurt, powiedzmy max 15 sztuk.

    Interesują mnie albo sklepy z Poznania, albo wysyłkowe - albo nawet
    pośrednictwo kogoś z tej grupy w zakupie w lokalnym sklepie (jeśli ktoś
    widział) i podesłanie w paczce do Poznania.

    Patryk