-
151. Data: 2015-03-31 18:29:54
Temat: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
On Tue, 31 Mar 2015 16:40:00 +0200, "J.F."
>Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości
>>>>> A na trasie w czasie manewrów wyprzedzania - to już w miażdżącej
>>>>> większość wypadków automatem zrobi się to sprawniej. Bo zanim
>>>>> typowy kierowca wykona te wszystkie czynności...
>>>
>>>> Ty to na poważnie napisałeś ?
>>>Masz jakieś wątpliwości?
>
>>No coz, wielu posiadaczy automata pisze, ze oni w gaz, a samochod
>>mysli, mysli, mysli az w koncu decyduje sie wyprzedzac. I to ich
>>wk*.
>Widac znasz rozwiazania z lat 50. Dzisiaj jest deko inaczej. Komputer
No coz, te opinie zdarzaly sie jeszcze niedawno.
Owszem, jak polskie - mogly dotyczyc aut sprzed 10-15 lat.
>Tak w ogole, to bym proponowal abys nie wypowiadal sie o rzeczach o
>ktorych masz male pojecia. Pojezdzij sobie tak z pol roku samochodem
>z
>PRAWDIWYM automatem (hudrauliczne spzreglo) i potem sie wypowiadaj.
Zaraz - mam sobie kupic automata, nie wiadomo jakiego, zeby sie potem
przekonac ze wszystko co zlego napisali jest prawda ?
Gdzie tu sens, gdzie logika ? :-)
Bedzie jakas promocja, ladne dziewczyny, jazdy probne, to moze dam
sie namowic jakiejs seksowne lali, ale na pewno po jezdzie probnej :-)
>Rozwiazanie europejskie to dupy zawracanie
Mowisz ?
To czemu to robia, zamiast wsadzic jakis sprawdzony automat ?
Historia marketingu zna rozne powody, ale oficjalnie to sie chwala
szybka zmiana biegu w DSG jednak.
No i czemu przez 50 lat nikt nie przekonal europejczykow do automatow
?
J.
-
153. Data: 2015-03-31 19:00:22
Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
To i ja dodam kretynizm:
Fantastycznie oprogramowany kluczyk z pilotem:
Można zamknac cały samochód, mozna otworzyc osobno pake i osobno kabine
przód ale:
- nie mozna zamknac osobno paki i kabiny
- nie mozna otworzyc na raz całego auta...
Oczywiscie na kluczyku 3 przyciski wiec wydawałoby sie, ze wszystkie opcje
da sie zrealizowac bez problemu...
No i regularnie wychodząc z kabiny i idąc na pakę obijam sie o zamkniete
drzwi...
-
154. Data: 2015-03-31 19:00:22
Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>> Czyli ten Nissan rozpedził się mas do ilu? 50 na godzine?
>
> Nie podawali.
>
A, no to jak do 50 maks to rzeczywiscie mogłoby to być kłopotliwe.
>> Mówimy o zastosowaniach "ulicznych" czy "torowo-wyscigowych"?
>
> Mówimy o zaletach i wadach danego rozwiązania.
Może lepiej rozmawiac o korzysciach niz zaletach, zeby nie wpadac w
marketingowe pułapki...
-
152. Data: 2015-03-31 19:00:22
Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
> Jesli takie niezniszczalne, to gdzie one sa ?
> 16 lat temu przestali robic, na allegro 12 sztuk jest ... wszystkie
> reczne :-)
Takie dobre, ze nikt nie sprzedaje :)
-
155. Data: 2015-03-31 19:37:51
Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "Marek"
...
Typowy użytkownik samochodu nie powinien mieć świadomości, że coś
takiego jak skrzynia biegów istnieje.
---
Ba, samochód sam powinien go wozić :-) (czy to czasem nie komunikacja
miejska ?)
...
> A dwa telefony obsluguje ? A2DP ma ?
A czy ma to znaczenie?? Ważne, że można swobodnie rozmawiać bez
narzekania rozmowócy, że nie rozumie co się mówi. Ważne, że spełnia
podstawową funkcję: rozmowę podczas jazdy, bo chyba do tego to służy,
prawda?
---
Jeszcze raz bo chyba czegoś nie zrozumiałeś :-)
A dwa telefony obsluguje ? A2DP ma ?
...
> I tak musisz wylaczac, wiec co za roznica.
Ake ja nie chcę! Mają się wyłączyć same jak wyciągam kluczyk.
---
Masz radio na kluczyk ?
...
> Chyba czeste. Ale swiatla maja gasnac, a radio grac ?
Nie. Radio ma się dać włączyć. W normalnych implementacjach tego
jakże złożonego problemu jest tak, że otwarcie drzwi przy wyjętym
kluczyku gasi radio ale je można ponownie włączyć z przycisku na
konsoli. Bez kluczyka.
---
Po co ma wyłączać się by zostało włączone ?
-
156. Data: 2015-03-31 19:56:32
Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2015-03-31 o 18:17, Tomasz Gorbaczuk pisze:
>> Tak i to poważne.
>> W momencie wyprzedzania na naszych drogach (dwu kierunkowych)
>> automat jest najgorszym możliwym rozwiązaniem.
>> Wiem że są automaty z możliwością ręcznej zmiany, tyle
>> że jest ich na tyle mało że chyba mogę je pominąć.
>
> Nie wiem jakimi automatami jeździłeś - ale pieprzysz głupoty.
> Współczesny automat (nie zrobotyzowane gó...no) zrobi to zdecydowanie
> lepiej niż 99,95% kierowców. Rzadko który kierowca redukuje o 2-3 biegi
> w dół przy 100-120 km/h. automat robi to zawsze gdy go o to poproszę -
> wcisnę mocno i szybko pedał gazu.
> W chwili gdy Ty wciśniesz sprzęgło ja mam już zapięty o 2 numery niższy
> bieg i jestem w połowie wyprzedzania.
> Identycznie jest z włączaniem się do ruchu na rozbiegówkach
> autostradowych - wciskam pedał gazu w podłogę i wskakuję płynnie w
> połowie rozbiegu między samochody jadące 120-130km/h.
To dlaczego żaden z chwalących automaty nie poda nazw aut z tym
cudownie działającym automatem tylko dopisuje dupochron w stylu
"współczesny", "ze sprzęgłem hydraulicznym" czy jeszcze z czymś
innym.
Napisz wreszcie w jakich samochodach są te cudowne automaty,
przy okazji okaże się jaki procent automatów to te zachwalane
oraz ile tak naprawdę kosztują.
Pozdrawiam
-
157. Data: 2015-03-31 20:01:27
Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2015-03-31 o 17:04, Cavallino pisze:
>
>>>> Po to, żeby przekonać się że 240 konny Landrover Discovery Sport,
>>>> czy 180
>>>> konny Jeep Cherokee nie może dać rady na torze 130 konnemu Nissanowi
>>>> XTrailowi, właśnie dlatego, że w Nissanie jako jedynym była manualna
>>>> skrzynia?
>>>
>>> Mnie zawsze się wydawało że w terenie to jednak automat dobry.
>>> W czym ta wyższość na torze terenowym skrzyni manualnej się przejawia?
>>>
>> Automat w terenie ? nie żartuj.
>
> Generalnie tak, bo nie przypala sprzęgła jazdą na półsprzęgle.
>
Jak ktoś jedzie na pół sprzęgle to znaczy że jeździć nie potrafi
a nie że potrzebny mu automat. Co ciekawsze to tacy specjaliści
potrafią sprzęgło spalić bez wjeżdżania w teren.
Pozdrawiam
-
158. Data: 2015-03-31 20:08:10
Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .03.2015 o 19:56 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:
>
> To dlaczego żaden z chwalących automaty nie poda nazw aut z tym
> cudownie działającym automatem tylko dopisuje dupochron w stylu
> "współczesny", "ze sprzęgłem hydraulicznym" czy jeszcze z czymś
> innym.
> Napisz wreszcie w jakich samochodach są te cudowne automaty,
> przy okazji okaże się jaki procent automatów to te zachwalane
> oraz ile tak naprawdę kosztują.
C4 GP AM6 (aisin). Mam od nowości kupiony w polskim salonie.
Cenę miał chorą - ale to już pisałem.
TG
-
159. Data: 2015-03-31 20:32:01
Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
W dniu 2015-03-31 o 17:04, Cavallino pisze:
>>> Automat w terenie ? nie żartuj.
>
>> Generalnie tak, bo nie przypala sprzęgła jazdą na półsprzęgle.
>
>Jak ktoś jedzie na pół sprzęgle to znaczy że jeździć nie potrafi
>a nie że potrzebny mu automat. Co ciekawsze to tacy specjaliści
>potrafią sprzęgło spalić bez wjeżdżania w teren.
Czasem jednak trzeba wolniej niz reduktor pozwala.
Albo taki teren
https://www.youtube.com/watch?v=z52dznWR4Tc
Choc tak gwoli scislosci - nie widze jakie maja skrzynie
Tu drugi kierowca ma chyba manuala
https://www.youtube.com/watch?v=4A98SJg-iuc
ale oni wszyscy jezdzic potrafia i sprzegla nie przypalaja :-)
J.
-
160. Data: 2015-03-31 20:36:12
Temat: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
Od: Marek <f...@f...com>
On Tue, 31 Mar 2015 10:53:57 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:
> Tak w ogole, to bym proponowal abys nie wypowiadal sie o rzeczach o
> ktorych masz male pojecia. Pojezdzij sobie tak z pol roku
samochodem z
> PRAWDIWYM automatem (hudrauliczne spzreglo) i potem sie wypowiadaj.
> Rozwiazanie europejskie to dupy zawracanie
Serio uważasz, że takie VW,BMW, Audi i reszta jednak nie umie robić
skrzyń auto?
Poważnie pytam, nie chce mi się wierzyć, że niepodpatrywano
Amerykanów pod tym względem, skoro to jest jasne, że mają największe
doświadczenie w tym temacie.
Uznał bym za kolejne kretyństwo jeśli Europejskie firmy wymyślały
automat od nowa zamiast podpatrzeć jak to robią ci, gdzie jest 99%
automatow od 60 lat...
--
Marek