  • 1. Data: 2002-08-21 12:33:40
    Temat: Kraków-mała sieć
    Od: "Jerzy Filas" <j...@N...gazeta.pl>

    Kto może mi polecić prowajdera do małej sieci dobrosąsiedzkiej na 6-8 osób.
    Czy możliwe jest podpięcie pod sieć kablową?
    Jak widzicie prace takiej sieci z ISDN 112kB.
    Sugestie propozycje.
    Wdzięczny za każdą poradę Jerzy.F

  • 2. Data: 2002-08-21 15:09:26
    Temat: Re: Kraków-mała sieć
    Od: Jan Srzednicki <w...@n...303.krakow.pl>

    Dnia pewnego, Wed, 21 Aug 2002 12:33:40 +0000 (UTC), niejaki(a)
    Jerzy Filas <j...@N...gazeta.pl> napisał(a) w wielce ciekawym
    artykule <ak00ua$1k7$1@news.gazeta.pl>, co następuje:

    > Kto może mi polecić prowajdera do małej sieci dobrosąsiedzkiej na 6-8 osób.
    > Czy możliwe jest podpięcie pod sieć kablową?
    > Jak widzicie prace takiej sieci z ISDN 112kB.
    > Sugestie propozycje.

    Jakbyś podał rejon Krakowa, to może by ktoś coś wymyślił.

    --
    #- Winfried -------- wrzask@IRCNet -||- GG# 3838383 -||- JS500-RIPE -#
    #- ...@d...vg ---- ...@3...krakow.pl -||--- http://violent.dream.vg ---#

  • 3. Data: 2002-08-21 15:16:17
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    "Jerzy Filas" <j...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    osób.
    > Czy możliwe jest podpięcie pod sieć kablową?
    > Jak widzicie prace takiej sieci z ISDN 112kB.

    Nie ma czegos takiego jak ISDN 112kbps - jesli juz to albo 64kbps albo
    128kbps (dwa kanaly B).

    Maciej Machacz | mailto:x...@k...home.pl | ICQ:54914949 | GG:17979
    GCM d- s-:- a-- C+++ UL++++$ P++ L+++ E---- W++ N+++ !o K? w
    O-- !M V- PS PE+ Y? PGP- t+ 5 X R tv b++ D? D+ G++ e h r y+

  • 4. Data: 2002-08-21 18:58:52
    Od: "Jerzy Filas" <j...@N...gazeta.pl>

    Maciej Machacz <x...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > GCM d- s-:- a-- C+++ UL++++$ P++ L+++ E---- W++ N+++ !o K? w
    > O-- !M V- PS PE+ Y? PGP- t+ 5 X R tv b++ D? D+ G++ e h r y+
    Szanowny panie macieju potrzebne mi są porady a nie nauki, spróbuje Pan??

  • 5. Data: 2002-08-22 15:16:21
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

> [...]

    Jak tylko bede mial konkretne informacje o gdzie i komu dzwoni to i owszem.

  • 6. Data: 2002-08-30 11:33:49
    Temat: Re: Kraków-mała sie
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Wed, 21 Aug 2002 12:33:40 +0000 (UTC), "Jerzy Filas"
    <j...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > Czy możliwe jest podpięcie pod sieć kablową?
    > Jak widzicie prace takiej sieci z ISDN 112kB.

    z tego co wiem zaden operator dzialajacy na terenie Krakowa nie
    stosuje oplaty zryczlatowanej za dostep via ISDN, a taki liczony za
    impulsy to sie nadaje jedynie do wymiany poczty/news-ow

    zapytaj w kki.net.pl o ichny radiodostep

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018

  • 7. Data: 2002-10-13 14:11:46
    Od: "Krzysiek Sz." <a...@p...onet.pl>

    W jakiej czesci Krakowa mieszkasz i ma byc to podlaczenie?

    K.