  • 1. Data: 2002-08-21 08:43:06
    Temat: CIR Czy mozna zrezygnowac
    Od: "Maciej Haslik" <m...@i...com.pl>

    no wlasnie czy mozna i jak to zrobic bo placenie 240 zl coraz mnie mi sie
    usmiecha
    mam lacze 256 kbit/s i CIR 8
    kobiecina na infolini powiedziala mi ze " W TEJ CHWILI rezygnacja jest
    niemozliwa"

    Maciej

  • 2. Data: 2002-08-21 12:58:14
    Temat: Re: CIR Czy mozna zrezygnowac
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

> [...]
    > usmiecha
    > mam lacze 256 kbit/s i CIR 8
    > kobiecina na infolini powiedziala mi ze " W TEJ CHWILI rezygnacja jest

    taka jest ich pierdolona polityka marketingowa....
    ale to jest nic w porownaniu z cenami i wymaganiami na Load Balancing ktory
    kiedys wlaczali za darmo bez zadnych fanaberii.... a teraz to szkoda gadac

    Marcin

  • 3. Data: 2002-08-21 13:55:14
    Od: Lukasz Trabinski <l...@w...edu.pl>

    Maciej Haslik <m...@i...com.pl> wrote:
> [...]
    > usmiecha
    > mam lacze 256 kbit/s i CIR 8
    > kobiecina na infolini powiedziala mi ze " W TEJ CHWILI rezygnacja jest

    Eskalowac. :-)

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*

  • 4. Data: 2002-08-21 14:49:23
    Od: "Maciej Haslik" <m...@i...com.pl>

    > Eskalowac. :-)

    Mam troche niewiele mozliwosci TPSA LUB TPSA :(((
    Mieszkam i pracuje w Nowym Saczu

    Pozdrawiam
    Maciek