  • 61. Data: 2013-12-18 13:39:15
    Temat: Re: Kozak trafił na silniejszego
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-18, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > To nie jest cwaniaczek - to cfaniaczek. Szybciej by pewnie też było,
    > tyle że zysk podejrzewam niewielki - ile % czasu stracisz/zyskasz?
    > Wprowadza zamieszanie i wkurza innych, stojących grzecznie z regułami
    > gry. Jeden, dwóch to nie problem, ale jak co chwila taki się trafia
    > to inni zaczynają się denerwować itd.

    Nie wazne ile, kazdemu sie spieszy a ten kto cwaniakuje po prostu kradnie
    czas tym ktorzy go wpuszczaja i tym co jada za nim, jakby wszyscy solidarnie
    jechali zderzak w zderzak i burak by postal kilka dobrych minut to moze
    by sie nauczyl kultury. Czasami jest satysfakcja jak sie okazuje, ze korku
    stal nieoznakowany radiowoz, mogli by wtedy sprawe zalatwiac niespiesznie,
    tak zeby delikwent poczekal z 0,5-1h. Sam nie jestem swiety jezeli chodzi
    o przestrzeganie przepisow, ale w zaden sposob moja jazda nie kosztuje
    innych, a taka jazda jw. to IMO czyste skurwysynstwo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 62. Data: 2013-12-18 17:36:02
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2013-12-17 15:32, Maurycy Poszepszyński pisze:

    > Auto było "lewostronne", ale po kierunku, w którym się poruszali
    > wnioskowac należy, że rzecz miała miejsce w normalnym kraju.
    czy to wyznacznik? :)
    nie wiem czy link przejdzie ale co tam...
    Ulica Noakowskiego w Bydgoszczy

    https://maps.google.pl/maps?hl=pl&ll=53.10806,18.054
    453&spn=0.00191,0.005284&sll=53.159123,18.231812&ssp
    n=0.244142,0.676346&mra=mr&t=m&z=18

  • 63. Data: 2013-12-19 01:32:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello Marcin,

    >Znaczy uważasz, że blokowanie lewego pasa jest normalne?

    Te wszystkie filmiki ostatnio takie niewyrazne jakos - tu tez,
    blokowanie, czy uzasadnione wyprzedzanie ?
    Bo wyprzedza co chwila.

    No i co to jest - Wladywostok ? Bo fonia rosyjska a somochody jakby z
    odbicia w lustrze :-)

    J.

  • 64. Data: 2013-12-21 13:11:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > ... Jeśli chodzi o
    > tę konkretną sytuację, to ten zjazd idzie od centrum Wawy w kierunku
    > Otwocka.
    >
    > Nie trudno zgadnąć, że WOT to mieszkaniec tejże miejscowości. Ja przez
    > takich jak ten, codziennie stoję w korku w tym miejscu. W korku długości
    > czasem 2-3km. Nie, nie przez zagubionych, tylko perfidnych cwaniaków,
    > którzy wiedzą doskonale, że jak sobie tam staną, to ktoś ich w końcu z
    > litości wpuści.

    To nie przesądza. Człowiek może w ogóle tamtędy nie jeździć albo jeździć o
    innych porach. Powinni zlikwidować te tablice.

  • 65. Data: 2013-12-21 13:14:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul>

    >..
    > Zawalidrogi niech uwazaja i staraja sie jezdzic prawym pasem bez zbednego
    > przedluzania obecnosci na lewym a poganiacza niech racza zauwazyc, ze nie
    > sa sami na drodze i ze nie zawsze bedzie tak, ze ktos zjedzie tak szybko
    > zeby poganiacz nie musial nawet nogi z gazu zdejmowac. ..

    Brak na drodze sprawnego systemu komunikacji między kierowcami, takiego
    cyfrowego CB

  • 66. Data: 2013-12-21 16:23:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-21, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > To nie przesądza. Człowiek może w ogóle tamtędy nie jeździć albo jeździć o
    > innych porach. Powinni zlikwidować te tablice.

    Tak, tak... Tak samo jak z drugiej strony W-wy tabuny WA, WWL, WWY, WWE
    jada pierwszy raz i sa zagubieni.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 67. Data: 2013-12-21 20:12:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Tak, tak... Tak samo jak z drugiej strony W-wy tabuny WA, WWL, WWY, WWE
    > jada pierwszy raz i sa zagubieni.

    Jakie tabuny ?! Konkretny kierowca może nie znać tej drogi. A Ty wielką
    analizę robisz z tablicy. To mówię, że w konkretnym przypadku nie przesądza.

  • 68. Data: 2013-12-21 20:20:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-21, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Jakie tabuny ?! Konkretny kierowca może nie znać tej drogi. A Ty wielką
    > analizę robisz z tablicy. To mówię, że w konkretnym przypadku nie przesądza.

    Prosze Cie... Tutaj nie trzeba byc wrozka zeby nie widziec, ze sa to po prostu
    cwaniaczki ktorym wydaje sie, ze tylko im sie spieszy i codzien udaja sieroty
    ktore udaja, ze nie wiedza jak trafic do domu. A kolejne sieroty wpuszczaja
    takich. Mi jak sie spieszy i nie chce mi sie stac w korku to w przypadku jak
    z filmu Myjka po prostu jade pasem ktory prowadzi na estakade prowadzaca
    w przeciwnym kierunku i zawracam przy pierwszej okazji.

    Raz we mnie taki kutas wjechal bo zauwazyl luke w ktora moze sie wbic ale juz
    nie mial czasu zauwazyc, ze jest tam motocykl.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 69. Data: 2013-12-21 21:38:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-21 20:20, AZ pisze:

> [...]
    > ktore udaja, ze nie wiedza jak trafic do domu. A kolejne sieroty wpuszczaja

    Sam widzisz jaka argumentacja. Zlikwidować tablice 'gminne' to się
    polepszy? Bzdura^2 - chamów i buraków nie brakuje, a rejestracja o
    niczym nie świadczy (choć w przypadku zjazdu na Otwock z rejestracją
    WOT jest dokładnie odwrotnie, czyli buraczy lokales). Na moich trasach
    regularnych tablic niewarszawskich/lokalnych jest chyba z 50% (nie
    liczyłem dokładnie - synowie się w to bawili). Tzw. 'słoiki'
    (jak Ty sam :) ) twierdzą, że wręcz na tablicy obcej łatwiej się
    po DC jeździ. Chamów ma lokalnych i z importu (jak w większości
    dużych miast). Tablice nieterytorialne niczego nie zmienią -
    szczególnie jak się spotyka te same samochody i tych samych kierowców
    co rano na trasie.

  • 70. Data: 2013-12-21 22:09:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-21, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > niczym nie świadczy (choć w przypadku zjazdu na Otwock z rejestracją
    > WOT jest dokładnie odwrotnie, czyli buraczy lokales).

    Oczywiscie, oceniac po jednej sytuacji jest trudno, ale jak sie prowadzi
    codzienne obserwacje to ma sie inne na to spojrzenie :-)

> [...]
    > liczyłem dokładnie - synowie się w to bawili). Tzw. 'słoiki'
    > (jak Ty sam :) ) twierdzą, że wręcz na tablicy obcej łatwiej się

    Eee, to bzdura jakas. Jezdze na tablicach podkarpackich i warszawskich - nie
    zauwazylem zadnej roznicy. Ja tam swoich zachowan tez nie uzalezniam od
    tablicy, jezeli chodzi o normalne wlaczanie sie do ruchu itd, no chyba, ze
    laduje sie przedemnie jakis lokales z buspasa ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200