  • 241. Data: 2011-11-21 11:54:37
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Kuba (aka cita) wrote:

    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości news:j9vsfr$27ma$1@news2.ipartners.pl...

    > a gdyby tym razem nie wyprzedził?
    > A gdyby tak przepuścił jeszcze ze dwie okazje?
    > Poziom irytacji za nim by rósł.
    >
    > Takie gdybanie "będzie wyprzedzał, nie będzie wyprzedzał" jest bez ssensu.
    > Póki nie włączy kierunku uznaje, ze nie wyprzedza, a jeśli tego nei
    > robi, a ja moge to jade i wtedy już jego sprawą jest to, zeby patrzeć i
    > do przodu i do tyłu zanim sie rozpoczenie manewr.

    Nie będzie tylko jego sprawą jak ci przed maskę albo w bok w(y)jedzie. Trzeba
    jechać tak, by mieć margines.

    \SK

  • 242. Data: 2011-11-21 21:01:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 21:46:43 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

    > To ty tak bardzo napierałeś, że postanowiłeś z końca kolejki czekającej
    > na miejsce do wyprzedzania wyskoczyć jak Filip z konopii. Zaiste młody
    > gniewny!

    No i? A gdzie masz przepis, kóry by zakazwyał tego?

    --
    ___________ (R)

  • 243. Data: 2011-11-21 21:02:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 09:00:03 +0100, MZ napisał(a):

    > Jak dla mnie Tarantino dla ubogich złamał na pewno podpunkt 1. Busiarz

    Bredzisz.

    --
    ___________ (R)

  • 244. Data: 2011-11-21 21:03:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 13:33:52 +0100, ToM napisał(a):

    > Jest też i druga strona, co prawda rzadsza ale jednak, kiedy to kierowca
    > wrzuca kierunek dużo zawczasu i czeka na możliwość wyprzedzenia. Jadąc
    > za takim delikwentem nie wiesz jakiego manewru się spodziewać.

    No i?

    --
    ___________ (R)

  • 245. Data: 2011-11-21 21:05:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 22:55:45 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Że co? Mam przez 50km czekać aż ci z przodu łaskawie zdecydują się
    > wyprzedzać? To właśnie w ten sposób powstają zatwardzenia na drodze i
    > długie kondukty - bo nazwać to konwojami wstyd.

    Mam wrażenie, że niektórzy czekają na nakaz wyprzedzania. Szczególnie w
    Wielkopolsce.

    --
    ___________ (R)

  • 246. Data: 2011-11-21 21:06:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 23:01:22 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Kolejny gniewny! Tacy przeważnie kończą na czołowych zderzeniach, gdy
    > gość w busiku stwierdzi "nie mógł kurwa chwili poczekać, to nie zrobię
    > mu miejsca żeby się schował"

    Nie, tacy wyprzedzają 5 czających się i jadą sopokojnie dalej, a czające
    się melepety dalej się czają i czają.

    --
    ___________ (R)

  • 247. Data: 2011-11-21 21:09:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 22:06:49 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Normalnej - jedzie kilka samochodów, jeden za drugim i chcą wyprzedzić
    > jednego jadącego wolniej.

    I tak przez 50km. Bo na początku jedzie Futrzak który potrzebuje kilometra
    prostej, kolejny 900m i tak dalej.

    > Od początku filmiku opowiadasz, że gość chciał wyprzedzić, że jechał
    > przy osi, to czego się niby spodziewałeś?

    Przestrzegania przepisów. A czego innego?

    > Przyczaiłeś jarząbka i cwaniaka strugasz. Jakoś nie widać, by ci
    > kierunkowskaz "zaczol" działać, w przeciwieństwie do tych z przodu.

    A gdzie miałoby to być widać, futrzasty tłumoku?

    --
    ___________ (R)

  • 248. Data: 2011-11-21 21:10:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2011 12:10:13 +0100, T. napisał(a):

    > Nie zapomniał - generalnie kolumna aut wyprzedza inne auto po kolei.

    Ponieważ?

    > Swoją drogą ciekaw jestem, jakby autor filmu w razie stłuczki wytłumaczył
    > wyprzedzanie auta z włączonym kierunkowskazem...

    Nijak, nie musiałby.

    --
    ___________ (R)

  • 249. Data: 2011-11-21 21:11:06
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca"

    > Nie, tacy wyprzedzają 5 czających się i jadą sopokojnie dalej

    Berlingo ma takiego kopa? Dobrze pamiętam?

  • 250. Data: 2011-11-22 00:14:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 21 Nov 2011 21:11:06 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Berlingo ma takiego kopa? Dobrze pamiętam?

    Berlingo, Granada, Sierra, Panda.

    Wystarczy sprawny moduł kierujący. Jesli masz słabe auto, to nie możesz się
    wieźć na zderzaku, trzeba przewidywać i wyprzedzac z rozpędu.

    --