  • 251. Data: 2011-11-22 08:02:06
    Temat: Re: Kozaczek na drodze...
    Od: wiesiaczek <c...@v...pl>

    Sebastian Kaliszewski wrote:

    [...]
    > Ale należy "stracić czas" na upewnienie się, że menewr jest bezpieczny.
    > Zachować ową "szczególną ostrożność". Pamiętać o pierwszych artykułach
    > PoRD (np. zasada ograniczonego zaufania -- tu sytuacja "wskazywała że jest
    > inaczej").
    [...]

    Coś ci się synku popierdoliło :)
    Nie ma takiej zasady w PoRD i nie wciskaj tu kitu.

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

  • 252. Data: 2011-11-22 11:47:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-21, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Nie, tacy wyprzedzają 5 czających się i jadą sopokojnie dalej, a czające
    > się melepety dalej się czają i czają.

    A czasem lądują w rowie/na drzewie...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 253. Data: 2011-11-22 20:16:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 11:47:59 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > A czasem lądują w rowie/na drzewie...

    Melepety? I owszem, często tak :D

    --
    ___________ (R)

  • 254. Data: 2011-11-22 21:13:50
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca"

    > Melepety? I owszem, często tak :D

    Skończ już te fantazje, nikogo to nie bawi.
    Jeszcze nie widziałem jak to nazywasz Melepety jadącego spokojnie za
    Tirem który nagle i nieoczekiwanie ląduje się w rowie. Kilku gniewnych
    lądujących w rowach już widziałem, jednego nawet wyciągałem z auta,
    które fikało pięknie koziołki pędząc wprost na mnie (na szczęście
    wyrzuciło go do rowu zanim dotarł do mnie)

  • 255. Data: 2011-11-22 22:07:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 21:13:50 +0100, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Skończ już te fantazje, nikogo to nie bawi.
    > Jeszcze nie widziałem jak to nazywasz Melepety jadącego spokojnie za
    > Tirem który nagle i nieoczekiwanie ląduje się w rowie.

    Melepeta po tym, jak mija juz 10 sekunda kiedy ma widoczność i odpowiednie
    miejsce zaczyna wyprzedzanie od wyjazdu na lewy pas. W tym momencie dostaje
    klakson i wiąchę (a niekiedy pisk hamulców) od gościa, który od tych 10
    sekund całą kolejkę melepetów wyprzedzał. Melepeta stra w gacie, szarpie za
    kółkow prawo i pakuje się w dupę wyprzedzanej ciężarówki.

    Chyba ze trzy takie przypadki miałem.

    Ja moge wiele rzeczy zrozumieć, ale tego, że ludzie nie potrafią wyprzedzic
    i mają pretensje, że ktoś wyprzedza 5-6 aut na raz, kiedy taki czajnik nie
    może wyprzedzic jednego, mając nieraz o wiele lepszy sprzęt?
    --
    ___________ (R)

  • 256. Data: 2011-11-22 22:19:57
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

> [...]

    > szarpie za
    > kółkow prawo i pakuje się w dupę wyprzedzanej ciężarówki.

    Jestem skłonny się zgodzić, że i tak sytuacja może zaistnieć.

  • 257. Data: 2011-11-22 22:20:49
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Chyba ze trzy takie przypadki miałem.

    Hmm... a z ciekawości ile z nich to było Audi? :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 258. Data: 2011-11-22 23:06:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 22:20:49 +0100, Grejon napisał(a):

    > Hmm... a z ciekawości ile z nich to było Audi? :)

    Chyba ani razu.. Dwa razy Toyota (nie potrzebujesz kluczy - i mózgu), a raz
    nie pamiętam, ale raczej nie audica.

    --
    ___________ (R)

  • 259. Data: 2011-11-23 09:19:17
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-22, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

> [...]
    > sekund całą kolejkę melepetów wyprzedzał. Melepeta stra w gacie, szarpie za
    > kółkow prawo i pakuje się w dupę wyprzedzanej ciężarówki.

    To może weź się w końcu naucz bezpiecznie wyprzedzać...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 260. Data: 2011-11-23 19:00:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 09:19:17 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > To może weź się w końcu naucz bezpiecznie wyprzedzać...

    Ja tam wyprzedzam bezpiecznie - dla siebie i moich pasażerów. A że melepety
    nie patrzące w lusterko mają kuku... Peszek :D

    --