  • 61. Data: 2020-05-12 18:00:22
    Temat: Re: Koronawirus i zgony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dla mnie Budzik jesteś taka mała menda. Zmanipulujesz, oszukasz.
    > Ważne żeby zawsze wyszło na Twoje. Nigdy nie napisałem tak jak
    > twierdzisz. Oczywiście z pojedynczych wyrazów jakich używam złożysz
    > dowolne zdanie. Szoda tylko że Ty złożyłeś po to żeby oszukać.

    Podejrzewam demencje starcza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 62. Data: 2020-05-12 18:21:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To idź Budzik do lekarza. Tylko nie zapomnij po co przyszedłeś jak się będzie pytał
    na co narzekasz.

  • 63. Data: 2020-05-12 19:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To idź Budzik do lekarza. Tylko nie zapomnij po co przyszedłeś jak
    > się będzie pytał na co narzekasz.

    To nie ja pisałem ze nie pamietam co pisałem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 64. Data: 2020-05-13 06:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To Twój problem ze pisałeś i że nie pamiętasz co pisałeś. Po co mnie
    > o tym informujesz? Jak nie będziesz się mógł odlać to też cały świat
    > o tym zawiadomisz? Doraźnie weź kawałek tektury i sznurek. Na
    > tekturze napisz swój adres i przymocuj sznurek tak żebyś na szyi
    > taka wizytówkę nosił. Ułatwisz służbom różnym pracę jak się zgubisz.

    Sam nie wiem czy ta przedszkolna pyskówka bardziej mnie bawi czy meczy.

    Ale niech inni ocenia czy Zenek to wiarygodny gosc który swoje
    "kontrowersyjne" wypowiedzi okrasza potwierdzeniem w postaci danych czy
    moze zapytany o zrodło odpisuje np: sprawdzałem, nie mam cie w dowodzie
    zeby ci linków szukac...

    Kazdy ma prawo wyrobic sobie własne zdanie ;-D

    EOD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 65. Data: 2020-05-13 08:03:32
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

> [...]
    sznurek tak żebyś na szyi taka wizytówkę nosił. Ułatwisz służbom różnym pracę jak się

    masz linka i się zamknij
    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.samochody/VG
    J9KUKgHlc/dDjKQxKDEwAJ
    więcej nie będę szukał bo nie mam cię w dowodzie :)

    Lukasz

  • 66. Data: 2020-05-13 12:36:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeszcze przygłupie napisz w jakim kontekście powstala moja odpowiedź. Liczysz
    szmaciarzu że nikomu nie będzie się chciało sprawdzić kontekstu.

  • 67. Data: 2020-05-13 12:44:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiście że każdy ma prawo do własnego zdania. Najlepsze dla mnie jest to że
    odwolujesz się do jakiejsc większej nikomu nie znanej grupy żeby coś oceniała. Sam
    nie możesz bo z toba łatwo wygrać ale z grupą już może byc trudniej. Rozwieje twoje
    nadzieje na pomoc grupy. Jeśli ktoś bez żadnego sprawdzenia tego co wypisujesz da ci
    wiarę to będzie znaczyło że jest głupszy od ciebie. Już ci się jeden dddddebilek
    trafił. Namów jeszcze pizdziaka vel runt dziura w dupie. Kto jak kto ale on nie
    zostawi cię bez wsparcia. Na koniec mógłbyś w końcu zauważyć że mam, jak by to młodzi
    powiedzieli, wyjebane na baranów.

  • 68. Data: 2020-05-13 15:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Kto jak kto ale on nie zostawi cię bez wsparcia. Na koniec mógłbyś w
    > końcu zauważyć że mam, jak by to młodzi powiedzieli, wyjebane na

    I całe szczescie ze masz wyjebane bo twoja wiarygodnosc zyje własnym
    zyciem... Powiedziałbym wrecz ze obrosła legenda ;-DDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 69. Data: 2020-05-13 19:46:15
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Jeszcze przygłupie napisz w jakim kontekście powstala moja odpowiedź. Liczysz
    szmaciarzu że nikomu nie będzie się chciało sprawdzić kontekstu.

    sprawdź sobie, nie mam cię w dowodzie

    Łukasz

  • 70. Data: 2020-05-13 23:16:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie możesz mieć dddd nikogo w dowodzie bo takim przygłupom jak ty dowody nie
    przysługują.