  • 51. Data: 2020-05-11 21:59:24
    Temat: Re: Koronawirus i zgony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Przy czym średnia długość życia to taki sobie wskaźnik, bo jest ostro
    > zaniżana m.in. przez niemowlęcą śmiertelność, a ta nas w obecnym
    > kontekście zupełnie nie interesuje. Fajnym wskaźnikiem byłaby tabelka
    > "life expectancy at 40+ years" (nie wiem jak to miałoby być po polsku)
    > dla różnych krajów... Niestety nie znalazłem.

    Znaczy ze u nas ta niemowleca smiertelnosc jest znaczaco wyzsza niz w
    innych krajach?

    Patrzac w ten sposób to moze kazdy powinien patrzyc na oczekiwana długośc
    zycia biorac pod uwage swój wiek+? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 52. Data: 2020-05-11 22:22:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wcale mnie to nie dziwi że nie masz linka i mieć go nie będziesz bo nic takiego w
    sensie jaki podałeś manipulatorze nie napisałem. Przypomnij żebym ci na dzień kobiet
    życzenia złożył.

  • 53. Data: 2020-05-12 06:59:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wcale mnie to nie dziwi że nie masz linka i mieć go nie będziesz bo
    > nic takiego w sensie jaki podałeś manipulatorze nie napisałem.
    > Przypomnij żebym ci na dzień kobiet życzenia złożył.

    Zapewne pytany o potwierdzenie roznych bzdurek nie napisałes równiez
    nigdy: nie bede szukał nie mam cie w dowodzie.
    Cóz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 54. Data: 2020-05-12 07:47:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-05-2020 o 19:13, szod pisze:

    > Ta... To jest ciekawe.

    Tyle że 93% z nich (zakażonych) nawet nie wie, że jest chora, coś jak
    przy grypie.
    Więc ciężko to porównać z sytuacja w domu starców.

    Jakby przetestować wszystkich, tak jak tych górników, też by się okazało
    że wiemy tylko o 7% faktycznych zakażeń....
    I że faktyczna szkodliwość tego wirusa jest znikoma.

  • 55. Data: 2020-05-12 08:01:07
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    W Niemczech panikarze próbowali wprowadzić sankcje (w dużym zakładzie przetwórstwa
    mięsnego i wśród zbieraczy szparagów doszło do masowych zarażeń) ale lokalne władze
    odmówiły, pracownicy wyzdrowieli, nikt umarł.
    Covid (jak grypa) zabiera główne staruszków w Niemczech średnia wieku to 80+.

  • 56. Data: 2020-05-12 08:16:42
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    W Niemczech wzmagają się protesty przeciwko restrykcjom. Rząd przyznał 750 mln rozwój
    szczepionki na podstawie rekomendacji naukowców ale pech chciał że to ci sami
    naukowcy co podczas świńskiej grypy kiedy to Niemcy wydali 500 mln na szczepionkę i
    kolejne 500 mln na jej utylizację ;-)
    Ta historia śmierdzi coraz bardziej.

  • 57. Data: 2020-05-12 08:32:28
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 12.05.2020 o 05:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Zapewne pytany o potwierdzenie roznych bzdurek nie napisałes równiez
    > nigdy: nie bede szukał nie mam cie w dowodzie.
    > Cóz...

    on już tego po prostu nie pamięta...

    Lukasz

  • 58. Data: 2020-05-12 10:52:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    >Znaczy ze u nas ta niemowleca smiertelnosc jest znaczaco wyzsza niz w
    >innych krajach?

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_i
    nfant_and_under-five_mortality_rates

    4.4 Polska
    4.3 UK
    3.7 Germany
    3.4 Czechia
    2.7 Szwecja
    2.5 Japonia
    1.7 Finlandia

    Zdrowy narod ci Finowie ... podejrzanie zdrowy ?

    Ale czy to taki duzy wplyw ? te nasze 4.4 zaniza srednia ok 0.35
    roku - ~4 miesiace.
    miesiac wiecej niz w Niemczech.

    J.

    Patrzac w ten sposób to moze kazdy powinien patrzyc na oczekiwana
    długośc
    zycia biorac pod uwage swój wiek+? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy,
    usuń także "_")

  • 59. Data: 2020-05-12 11:59:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > Zdrowy narod ci Finowie ... podejrzanie zdrowy ?
    >
    > Ale czy to taki duzy wplyw ? te nasze 4.4 zaniza srednia ok 0.35

    CZyli jakies znaczenie ma ale stosunkowo niewielkie skoro zyjemy 6 lat
    krócej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 60. Data: 2020-05-12 15:17:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla mnie Budzik jesteś taka mała menda. Zmanipulujesz, oszukasz. Ważne żeby zawsze
    wyszło na Twoje. Nigdy nie napisałem tak jak twierdzisz. Oczywiście z pojedynczych
    wyrazów jakich używam złożysz dowolne zdanie. Szoda tylko że Ty złożyłeś po to żeby
    oszukać.