  • 71. Data: 2020-05-14 08:12:10
    Temat: Re: Koronawirus i zgony
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Nie możesz mieć dddd nikogo w dowodzie bo takim przygłupom jak ty dowody nie
    przysługują.

    nawet nie wiedziałem, że przygłupom dowodów nie dają, ale ty masz
    informacje z pierwszej ręki :)

    Lukasz

  • 72. Data: 2020-05-14 09:19:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Nie możesz mieć dddd nikogo w dowodzie bo takim przygłupom jak ty dowody nie
    przysługują.

    Pozwól, że podetrę się... ee, podeprę się Twoim "daj linka!".

  • 73. Data: 2020-05-14 11:02:18
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://m.bild.de/politik/inland/politik-inland/nach
    -aerger-mit-geheimpapieren-seehofer-mitarbeiter-ab-s
    ofort-freigestellt-70633232.bildMobile.html

    Pracownik bawarskiego MSW opublikował raport z którego wynika że w wyniku ograniczeń
    wprowadzonych przez Merkel należy liczyć się z ofiarami (odwołanie planowanych
    zabiegów, brak opieki pooperacyjnej, strach pacjentów przed zarażeniem w szpitalu
    itp) podana liczba 5k-125k ofiar na tyle rozwścieczyła wierchuszke ze gościa na
    kopach wynieśli choć nikt nie był w stanie merytorycznie podważyć jego wyliczeń :-)
    żadna władza nie lubi jak jej się wytyka błędy ;-)

  • 74. Data: 2020-05-14 18:27:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam informacje z pierwszej ręki bo to ja dowodów przygłupom nie wydawałem.