  • Data: 2014-08-08 18:58:02
    Temat: Korki na autostradach
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wszyscy narzekają na korki na polskich autostradach/bramkach - wracałem 2
    sierpnia (sobota) z Hiszpanii, korek na francuskiej E15 (A7,A9)
    rozpoczynał się na granicy z ES (La Jonquera) a kończył przed Lyonem -
    co daje około 400km.
    Po drodze na CB słyszałem rozmowy Polaków z A7, którym skończyło się
    paliwo, nie mieli wody, a do najbliższego MOP'a było około 30km, temp.
    powietrza na południowym odcinku - 36st. :-)
    W kierunku domu (od Barcelony i we Francji) miałem zazwyczaj 5-10km
    kolejki do bramek na autostradach.
    W niedzielę (3.08) około południa, na pocieszenie odstałem 1 godzinę na
    niemieckiej A10 (przy węźle z A9) - pewnie "dziadki" do kościoła jechali
    :-)

    TG