    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Subject: Korek, ale dlaczego?
    Date: Mon, 4 Jul 2016 10:10:13 +0200

    2 pasy w jedną stronę, 2 pasy w drugą, oddzielone barierkami i pasem
    zieleni.

    Zator po horyzont, myślę sobie - wypadek, no trudno, poturlamy się
    pewnie kilka km. Przypuszczenia o wypadku potwierdza policja
    przeciskająca się w tamtym kierunku.

    Jakież było moje zdziwienie, gdy po dojechaniu do miejsca gdzie była ta
    kolizja okazało się, że miała ona miejsce na nitce w przeciwnym
    kierunku, od tego miejsca momentalnie zator zniknął i mogłem jechać od
    razu normalnie 120km/h.

    Wygląda to tak jakby ludzie mijający tą stłuczkę zwalniali do ok 20km/h
    przejeżdżając obok i ruszali z kopyta po minięciu tego zdarzenia.

    Przypominam, że wypadek był na nitce w kierunku północnym i nie powinien
    mieć ŻADNEGO wpływu na drogę w kierunku południowym, no ale miał. Ktoś
    zna powód czemu się tak dzieje? Jedyne co mi przychodzi do głowy, to, że
    ludzie zwalniają i oglądają skutki, no ale kurde prawie każdy? Bez
    przesady. Może jest jakaś przyczyna, której sobie nie uświadamiam. Wie
    ktoś czemu ludzie się tak zachowują?