    From: "Rastusztiru Czernemik" <v...@s...dk>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Konwertery single-twin-quad
    Date: Tue, 16 Mar 2010 20:29:48 +0100

    Witam,
    ostatnio potestowałem trzy typy konwerterów jwt.
    dekoder to nbox Nki, antena 80 Nki
    dlaczego najlepiej było na silnglu? Twin także nie był zły, ale gorszy niż
    single. Natomiast quad to kompletna porażka
    ANT 1 (siła/jakość) ANT2 (siła/jakość)

    Single 90/100 --/--
    Twin 88/100 84/98
    Quad 84/98 66/74

    oczywiście na tym samym programie a konkretnie TVN HD
    o co może chodzić z tym konwerterem Quad w przypadku takich niskich wartości
    dla ANT2? Walnięty? Dostałem go w zestawie od Nki
    mają jakieś większe tłumienie? w końcu to 4 konwertery w jednaj obudowie...
    możecie się na ten temat wypowiedzieć?

    pzdr
    Krzysiek