  • 31. Data: 2011-03-25 09:47:52
    Temat: Re: Kontrolka oleju.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-25 06:39, MMS pisze:

    > Ale czy w przypadku nieszczelności nie byłoby tego objawu nie tylko
    > podczas bardzo ostrego skręcania ? Powinno się to też pokazywać przy
    > wyższych obrotach, kiedy ciśnienie oleju wzrasta i wzrasta też jego
    > przepływ przez smok. Nie jestem specjalistą. Tylko tak gdybam.

    Jeżeli pęknięcie masz poniżej linii oleju, to objawi się dopiero jak
    poziom oleju spadnie.

    Druga sprawa że nie wiesz czy masz ten objaw tylko przy ostrym skręcaniu
    - musiałbyś podłączyć manometr.
    Lampka ciśnienia zapala się zazwyczaj przy ciśnieniu jakieś 10x niższym
    niż właściwe.

  • 32. Data: 2011-03-25 11:54:20
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-03-25 10:47, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > - musiałbyś podłączyć manometr.
    > Lampka ciśnienia zapala się zazwyczaj przy ciśnieniu jakieś 10x niższym

    No masz rację.
    Nic mi nie pozostało jak ściągnąć misę i zobaczyć w jakim stanie jest smok.

  • 33. Data: 2011-03-26 13:57:05
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Dosłownie na sekundę ale jednak.
    > Wygląda na działanie siły odśrodkowej. Co z tym zrobić oprócz

    Nie wiem, czy Ci to coś pomoże, ale ja miałem tak samo. Okazało się, że
    obejma na jednym z przewodów olejowych się poluzowała i na zakrętach
    jakoś tak się to złącze rozszczelniało pod wpływem siły odśrodkowej (u
    mnie akurat przy skręcaniu w lewo). Nie wspomnę, że z miesiąc szukałem,
    co jest nie tak.
    --
    Grzexs

  • 34. Data: 2011-03-26 14:29:16
    Od: "sth" <k...@l...vk>

> [...]
    > tak się to złącze rozszczelniało pod wpływem siły odśrodkowej (u mnie
    > akurat przy skręcaniu w lewo). Nie wspomnę, że z miesiąc szukałem, co jest

    chlopie co ty gadasz. jaka obejma na jakim przewodzie...

  • 35. Data: 2011-03-27 09:46:19
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-03-26 14:57, Grzexs pisze:

> [...]
    > jakoś tak się to złącze rozszczelniało pod wpływem siły odśrodkowej (u
    > mnie akurat przy skręcaniu w lewo). Nie wspomnę, że z miesiąc szukałem,

    Mniej więcej w którym miejscu ?