eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKontrolka ciśnienia oleju gaśnie z opóźnieniemKontrolka ciśnienia oleju gaśnie z opóźnieniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: Viola <v...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie z opóźnieniem
    Date: Mon, 26 Oct 2015 23:04:09 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <n0m80k$gl3$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-51-66.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1445897044 17059 77.254.51.66 (26 Oct 2015 22:04:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Oct 2015 22:04:04 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Mozilla-News-Host: news://news.internetia.pl:119
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571022
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    W mojej Fronterze A z silnikiem C20NE, 2.0l benzyna kontrolka oleju
    świeci ok. 15 sekund po zapaleniu na zimno, po czym gaśnie. Frontera ma
    podwójny czujnik ciśnienia- ma też zegar ciśnienia i ten także przez ok.
    15 sekund pokazuje "0" po czym wskakuje na wolnych obrotach nieco ponad
    połowę skali.

    Tak się dzieje TYLKO na zimnym silniku, tj. kiedy auto postoi co
    najmniej 1,5-2 godziny, a przy zapalaniu po krótkim postoju np. po 30
    minutach lampka gaśnie natychmiast i wskaźnik wskazuje ponad połowę
    skali, przy większych obrotach ciśnienie odpowiednio rośnie.

    Mierzyłem u mechanika ciśnienie oleju ( manometrem) niestety tylko na
    nagrzanym silniku i obrotach ok. 2500rpm wychodzi dobre, tj. ok. 4,2 bara.

    Tak się działo na starym oleju i filtrze, 2 dni temu zmieniłem olej i
    filtr i niestety jest tak samo...

    Przeglądając podobne wątki wywnioskowałem że może to być kwestia:
    1. zacierającego się tłoczka w zaworze nadmiarowym/regulacji ciśnienia
    pompy oleju
    2. mocno zanieczyszczonego czujnika ciśnienia oleju
    3. urwanego/zatkanego smoka pompy

    Co moglibyście doradzić w tym temacie ?

    pzdr! Tida

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: