  • 61. Data: 2012-02-07 11:37:48
    Temat: Re: Kontrola z suszarką
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Feb 2012, Tomasz Pyra wrote:

    > Napisane jest tak:
    >
    > Dochody uzyskane z grzywien nałożonych za naruszenia przepisów ruchu
    > drogowego ujawnione za pomocą urządzeń rejestrujących, jednostki samorządu
    > terytorialnego przeznaczają w całości na finansowanie:

    :)
    No to teraz pytanie jest o sankcję za to, ze nie przeznaczą.
    Acz przyznaję, formalnie litera przepisu jest taka sobie: skoro
    "przeznaczają", to nie ma problemu :P
    (ciekawe co robiło biuro legislacyjne, zamiast poprawić na
    "zobowiązane są przeznaczać" lub "powinny przeznaczać").

    pzdr, Gotfryd

  • 62. Data: 2012-02-07 12:58:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-07 10:37:48 +0000, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > (ciekawe co robiło biuro legislacyjne, zamiast poprawić na
    > "zobowiązane są przeznaczać" lub "powinny przeznaczać").

    Ekhem, prawidłowo: przekazać do budżetu państwa.
    Wtedy okazało by się, że w gminach rozpętałby się... spokój i brak zagrożeń.

    ;-)

    --
    Bydlę

  • 63. Data: 2012-02-07 15:46:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2012-02-07 10:37:48 +0000, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> said:

    >Ekhem, prawidłowo: przekazać do budżetu państwa.
    >Wtedy okazało by się, że w gminach rozpętałby się... spokój i brak
    >zagrożeń.

    Tak jest. W zamian panstwo mogloby rozwinac program dofinansowania FR
    w gminach ktore czuja sie zagrozone - i pokryc powiedzmy 80% kosztow.
    I nagle by sie okazalo ze w zadnej nie ma zagrozenia :-)

    J.

  • 64. Data: 2012-02-07 18:42:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 7 Feb 2012 11:37:48 +0100, Gotfryd Smolik news wrote:

    > :)
    > No to teraz pytanie jest o sankcję za to, ze nie przeznaczą.

    Sankcji niby nie ma, ale jest taka instytucja jak RIO, która kontroluje czy
    gmina nie robi takich budżetowych wynalazków.

    Tyle że nie ma możliwości żeby być stroną która występuje do RIO przeciw
    gminie... No ale można złożyć "obywatelską prośbę" o wyprostowanie tego.

  • 65. Data: 2012-02-08 11:25:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 06.02.2012 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:

    > Z budżetu gminy - w końcu biją się o własne dochody budżetowe, niech więc
    > finansują postępowania ze swojego budżetu (a nie mojego).

    Ale pamiętasz, że przekroczenie dozwolonej prędkości to nie jest jedyne
    wykroczenie?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 66. Data: 2012-02-08 12:47:51
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2/3/2012 11:28 PM, kogutek pisze:

    > Nie świętojebliwy tylko normalny. Nie po to pracuję żeby w patriotycznym
    > geście część mojej kasy psu pod ogon wsadzać. Niech was jebią na kasę. Więcej
    > dla mnie będzie.

    A Ciebie to nie jebią na kasie w akcyzie i podatkach w paliwie? :))
    Gdzie tu swoboda obywatelska? Jako zwykły obywatel nie mogę przejechać
    kraju wzdłuż czy wszerz, bo wg średniej płacy na nic więcej mi potem nie
    starczy...

  • 67. Data: 2012-02-08 13:33:53
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Nex@pl <nex[wytnij_to]@o2.pl> napisał(a):

    Jako zwykły obywatel nie mogę przejechać
    > kraju wzdłuż czy wszerz, bo wg średniej płacy na nic więcej mi potem nie
    > starczy...
    To idź na kierowcę do PKSu. Jeszcze Ci będą płacili.

  • 68. Data: 2012-02-08 13:37:17
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

    > Twoje rozumowanie nie przystaje do Kowalskiego utrzymującego rodzinę z
    > zarobkami dużo poniżej średniej krajowej który ciężko pracuje i ciągle
    > za tą wypłatę może kupić mniej paliwa niż przed rokiem.
    > Może w idealnym świecie, na ciepłej posadce, sprzątaczce w willi, niańce
    > do dziecka... kiedy człowiek się zastanawia jaki krawat dziś włożyć a
    > nie czy zdążę dziecko odebrać? czy będą większe korki niż zwykle,
    > samochód znowu się domaga mechanika, gdzie by tu znaleźć lepiej płatną
    > robotę...
    > Ludzie mający luksus doktrynalnego przestrzegania paragrafów też
> [...]
    Jak ktoś ma rodzinę i zarabia poniżej krajowej to jak jeździ tak że może
    płacić mandaty to jest najgorszym złodziejem. Bo robi wszystko żeby okraść
    swoją rodzinę.

  • 69. Data: 2012-02-08 13:44:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-08 13:33, kogutek pisze:

    > Jako zwykły obywatel nie mogę przejechać
    > To idź na kierowcę do PKSu. Jeszcze Ci będą płacili.

    ROTFL

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 70. Data: 2012-02-08 17:45:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl>

    > Jak ktoś ma rodzinę i zarabia poniżej krajowej to jak jeździ tak że może
    > płacić mandaty to jest najgorszym złodziejem. Bo robi wszystko żeby okraść
    > swoją rodzinę.

    A jak ma psa to płacąc mandaty znęca się nad tym psem -> puknij się w główkę