    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Kontrast w klimie, czym oświetlić?
    Date: Sun, 05 Jun 2011 11:18:15 +0200

    Witam.

    Załadowano mi miesiąc temu kontrast do klimy. Właśnie całość wyleciała
    (w najwieksze upały ;).

    Czas więc czymś poświecić i poszukać przecieku.

    Czym świecić?

    a) UV miekki (ciemnofioletowa świetlówka)

    b) UV twardy (przezroczysta świetlówka)

    c) "Ultrafioletowa" dioda LED.

    d) coś innego

    ?

    Ciemne (ale tylko w pewnym stopniu) pomieszczenie się znajdzie, jednak
    nie wiem na ile mocno ten kontrast świeci. I co najgorsze: pobrudzilem z
    lekka komorę silnika ropą. Czy ona też świeci?

    Wole to zrobić sam a potem oddać samochodzik do mistrzów od klimy. Tak
    na wszelki wypadek coby mi nie chcieli wymieniać całej instalacji.