  • 11. Data: 2011-07-24 14:21:25
    Temat: Re: Konsultanci Play.
    Od: "! CZÓRNÓ ! RZMIJÓ ! ÓÓÓ ! " <b...@s...uk>

    W dniu 2011-07-21 17:51, ..::Wiskoler::.. pisze:

    > E, bardziej bym się skłaniał że kupili bazę danych użyszkodników.

    kupili od kogo? Od ciebie?

  • 12. Data: 2011-07-25 04:19:15
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxxx>

    >Opieprzyłem najpierw konsultanta playa, potem sie pryzznał, ze baze mają
    >bezpośrednio od orange i zasadniczo moge im skoczyć

    Ściema. Orange pewnie sprzedaje bazę abonentów, żeby nakręcać koniunkturę
    Playowi, heheh

    Jingiel

  • 13. Data: 2011-07-26 05:16:59
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > wyrazi?e? zgode na wykorzystywanie danych osobowych do m.in ofert, to teraz
    > masz. Ja w sumie te?.
    > Opieprzy?em najpierw konsultanta playa, potem sie pryzzna?, ze baze maj?
    > bezpo?rednio od orange i zasadniczo moge im skoczy?.

    W takich zapisach zawsze jest (lub powinna byc) mowa o podmiotach,
    którym dane będą udostępniane w celach marketingowych. /Aczkolwiek brzmi
    to dziwnie by Orange sprzedawalo swoja baze konkurencji/

    Zapisy niekonieczne do realizacji umowy, zazwyczaj są opcjonalne.