  • 31. Data: 2016-09-07 16:51:30
    Temat: Re: Konserwować nowe auto, czy nie?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.09.2016 o 21:36, AL pisze:

    > C-crosser - baranek typowo konserwacyjny (ale jasnego koloru, nie
    > czarny) jest położony fabrycznie na całym podwoziu.

    A w Dacii nic takiego nie widać.

  • 32. Data: 2016-09-07 16:53:19
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.09.2016 o 03:04, laisar pisze:

    > Specjaliści twierdzą inaczej - http://www.vibilagare.se/test/rost/Dacia
    >
    > Oceniają w 5-stopniowej skali i mało które nowe auto dostaje max (nawet tzw
    premium), bo wiele ma zakonserwowane wyłącznie połączenia blach.

    > Tymczasem wszystkie daćki mają porządny baranek na całym podwoziu i we wnękach kół

    No właśnie o jego braku we wnękach kół piszę.
    Chyba że na tym jeszcze jest siknięty zwykły lakier i dlatego nie widać.
    Ale z białego Dustera z wnęk kół tak biła biel, że oczy bolały.

  • 33. Data: 2016-09-07 16:54:27
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.09.2016 o 10:25, sirapacz pisze:

    > Potwierdzam:
    > mam 2 sztuki punto 2fl rocznik 2003 i 2004.
    > ta 2003 jest taka, że nie mogę zapanować nad rdzą - w różnych miejscach
    > (czyli potrafię mieć rdzę w środku kabiny i to nie tylko na podłodze)
    > ta 2004 jest taka, że wystarczyły drobne poprawki (głównie progów w
    > miejscu gdzi enie było chlapaczy i kamienie mi wypiaskowały do gołej
    > blachy)
    > Powinny byc identyczne a jest przepaść.

    A ja miałem Punto z 2002 i nie chciało zardzewieć nawet w miejscach
    przytartych do gołego podkładu.

  • 34. Data: 2016-09-07 22:08:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 6 Sep 2016 18:04:42 -0700 (PDT), w
    om>, laisar <k...@o...pl>
    napisał(-a):

    > Tymczasem wszystkie daćki mają porządny baranek na całym podwoziu i we wnękach kół
    oraz obficie zalane woskiem profile zamknięte.

    > Duster dostał solidną "4", tak samo jak stare sandero - która to ocena powinna się
    odnosić także do dawnych loganów we wszystkich odmianach, bo były zabezpieczane
    dokładnie tak samo. Konkurencja na tym samym poziomie: mercedec glc, volvo v60, bmw
    x1, audi a4.

    Dziwne, bo użytkownicy często skarżyli się na rdzę w Daciach.