eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKonserwacja auta na postójKonserwacja auta na postój
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.
    neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl!not-for-mail
    From: "Wycior" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Konserwacja auta na postój
    Date: Tue, 12 Jan 2010 12:05:36 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 47
    Message-ID: <hihl7k$5bg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: addk53.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1263294516 5488 79.184.62.53 (12 Jan 2010
    11:08:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jan 2010 11:08:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2246436
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam serdecznie.
    W nieodległej przesłości wynikneła mi pewna mało pozytywna sytuacja
    prawna... W związku z tym mam kilka pytań.

    Mianowicie chciałbym postawić auto na postój ok. 2 lat. Dysponuję garażem
    blaszanym, więć chciałbym ewentualnie z niego skorzystać. Zastanawiam się,
    czy to aby odpowiednie wyjście, gdyż pacjentem ma być dość wiekowe auto, tj.
    Renault 19 II z '94 roku. Auto w moich oczach jest wyjątkowe, więc sprzedaż
    złomiarzom za 200zł nie wchodzi w grę. Wiem jedynie, że muszę zapewnić
    lepszą cyrkulację w garażu gdyż panuje tam spora wilgoć co na auto napewno
    nie wpłynie pozytywnie. Myślę zaopatrzyć w dużą ilość otworów garażyk co
    zapewni (IMHO powinno) lepszy przewiew.

    Kolejnym problemem jest fakt, że auto z jego zawieszeniem na chwilę obecną
    nie jest w najlepszym stanie. Posądzam belkę skrętną o złamanie, jednak
    pewien nie jestem (obiaw - tył auta na wysokość pudełka zapałek, po obu
    stronach jednakowo opadnięty, koła nie rozjechane - po prostu sportowy tył
    ;) ). Dodatkowo zatarte tylejki na wachaczach z przodu i z tyłu, plus
    proszący się o wymianę pasek rozrządu. Piszę to bo zastanawia mnie, czty
    pwinienem dokonać napraw przed odstawieniem auta czy mogę przed
    przywracaniem pojazdu do użyteczności (takie wyjście właśnie mnie interesuje
    najbardziej).

    I mam jeszcze jeden problem... OC. Po konsultacji ze swoim ubezpieczycielem
    wiem, że nie ma możliwości zawieszenia polisy na okres nieużyteczności auta.
    Dlatego chcę zapytać was - nie orientuje się ktoś, czy któraś z firm nie
    oferuje jakiegoś rodzaju ubezpieczenia postojowego? Takiego niskiego w
    kosztach, tylko po to aby spełnić obowiązek a jednocześnie nie wypłacać się
    tyle co za normalną polisę, gdy auto jest w ruchu? Ubezpieczenie w moim
    przypadku to ponad 800zł/rok więc okres postojowy w PZU wiązałby się z
    wyrzuceniem 1600zł w błoto...

    Co o tym sądzicie? Co zrobić, żeby auto doczekało mnie w takim stanie jakim
    znajduje się teraz, żeby nadawał się do użyteczności i nie stracził na tym
    bardziej? Dodam, że silnik w tym aucie jest żyletka - pali od kopa i
    zachowuję się wspaniale. Mam do auta sentyment i chciałbym żebym mógł go
    nadal z powodzeniem używać kiedy już przyjdzie na to pora.

    A może to kompletnie niewykonalne i bez sensu...? Chciałbym poznać opinię
    szanownego grona grupowiczy.


    --
    Serdecznie pozdrawiam,
    Wycior


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: