  • Data: 2010-01-12 15:09:58
    Temat: Re: Konserwacja auta na postój
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl> napisał
    > Mianowicie chciałbym postawić auto na postój ok. 2 lat. Dysponuję
    > garażem blaszanym, więć chciałbym ewentualnie z niego skorzystać.
    > Zastanawiam się, czy to aby odpowiednie wyjście, gdyż pacjentem
    > ma być dość wiekowe auto, tj. Renault 19 II z '94 roku. Auto w
    > moich oczach jest wyjątkowe, więc sprzedaż złomiarzom za 200zł
    > nie wchodzi w grę.

    Czy renia jest w stanie bliskim idealu i kolekcjonerskim ?
    Bo jesli nie to podejmij wreszcie meska decyzje i zezlomuj.
    Szkoda pieniedzy na starego zloma, ktory tylko garaz blokuje, i
    smrodzi zle spalona benzyna.

    Chyba ze chcesz zrobic z tego antyk na sprzedaz.

    > Piszę to bo zastanawia mnie, czty pwinienem dokonać napraw przed
    > odstawieniem auta czy mogę przed przywracaniem pojazdu do
    > użyteczności (takie wyjście właśnie mnie interesuje najbardziej).

    musisz trzymac reke na pulsie - czesci pewnie sa juz w
    wyprzedazowych cenach, ale wkrotce zabraknie.
    I ze dwa auta na czesci jeszcze moze da sie kupic :-)

    J.