  • 11. Data: 2014-05-13 22:29:55
    Temat: Re: Konkurencja do NjuM?
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Na dodatek nie maka punktów obsługi klienta. Wszystko przez internet.
    Połączenie do ich BOK-u 5 zł. :D

    Wymiana karty to usługa płatna zgodnie z cennikiem oferty, z której
    korzystasz i wynosi 25 zł.
    W przypadku posiadania oferty z rachunkiem opłata zostanie automatycznie
    doliczona do najbliższej faktury po realizacji zlecenia, natomiast w
    przypadku oferty na kartę należy samodzielnie zapewnić środki na koncie
    poprzez doładowanie.

    Jeśli masz numer w ofercie na kartę pamiętaj, że Twój numer musi być
    zarejestrowany. Jak to zrobić znajdziesz w artykule rejestracja w
    ofercie nju na kartę.

    Aby zlecić wymianę karty SIM:
    - zaloguj się na portalu njumobile .Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta,
    załóż je klikając w przycisk zarejestruj się. Następnie wypełnij
    formularz dostępny w zakładce kontakt. W treści zgłoszenia koniecznie
    podaj następujące informacje:
    rodzaj karty (zwykła SIM, micro SIM, nano SIM)
    numer telefonu kontaktowego
    adres do wysyłki karty SIM (o ile jest inny, niż ten, który podałeś przy
    podpisaniu umowy lub rejestracji numeru)
    powód wymiany (kradzież, inne)
    - lub skontaktuj się telefonicznie z Obsługą Klienta pod nr *610 (opłata
    5 zł za całe połączenie).

    Nowa karta zostanie dostarczona kurierem. Po otrzymaniu karty należy ją
    aktywować.
    Jeśli podałeś numer kontaktowy to nasz doradca sam się z Tobą
    skontaktuje w tym celu, jeśli natomiast takiego numeru nie podałeś to
    zadzwoń do Obsługi, aby zlecić aktywację nowej karty.

    --
    animka

  • 12. Data: 2014-05-13 23:26:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" t...@4...com

    > Juz Ci pisalem. Play mini max. Przy czym nie rozdziela na
    > stacjonarne i komorki. Masz 0,29 zl za minute, nie wiecej
    > niz 29,00 zł miesiecznie, czyli po 100 minutach masz juz
    > gratis do konca miesiaca kalendarzowego.

    Mniej także nie można zapłacić?
    Faktury ,,na firmę'' dają?

    To oferta ,,na kartę''. Jak za to dostać fakturę?

    -==-

    Z abonamentem widzę to ,,dla firm'':

    http://dlafirm.play.pl/oferta/przejdz-do-play/abonam
    ent/formula-4-play-dla-firm.html

    29,99 pln + VAT

    ale nie wiem tego, czy nie trzeba dopłacać do
    internetu, gdy z internetu nie korzysta się.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-05-14 18:05:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 13 May 2014 23:26:08 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Mniej także nie można zapłacić?
    Dlaczego twierdzisz ze mniej nie mozna? Jesli wydzwonisz w miesiacu 5
    minut to zejdzie 5*0,29 z konta. Co 2 sekundy schodzi 1 grosz z konta.
    Po 100 minutach nic juz nie schodzi dalej az do ostatniego dnia
    miesiaca.

    >Faktury ,,na firmę'' dają?
    >
    >To oferta ,,na kartę''. Jak za to dostać fakturę?
    Fakture daja za doladowanie. Dodatkowo przy doladowaniach bywaja
    bonusy, standardowo jest 15% extra przez aplikacje na stronie play na
    fejsbuku a bywaja lepsze. Takze realna cena mozliwa do osiagniecia
    jest na poziomie ok 20 zl / miesiecznie bez limitu rozmow.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 14. Data: 2014-05-15 00:09:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" d...@4...com

> [...]

    > play na fejsbuku a bywaja lepsze. Takze realna cena mozliwa do
    > osiagniecia jest na poziomie ok 20 zl / miesiecznie bez limitu

    To fajne, ale ja bym wolał na postpaida, jako że to dla mojej
    matki, nie dla mnie. Ostatecznie mogę pomyśleć o prepaidzie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-05-15 13:09:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 15 May 2014 00:09:46 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >To fajne, ale ja bym wolał na postpaida, jako że to dla mojej
    >matki, nie dla mnie. Ostatecznie mogę pomyśleć o prepaidzie.
    Zasil konto kwota 30 zl i nie mysl o tym. Potem co miesiac zasilaj
    postpaid ;) kolejne 30 zl. Ostatni miesiac uzywania bedziesz mial w
    gratisie :D

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 16. Data: 2014-05-15 13:35:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" e...@4...com

    > Zasil konto kwota 30 zl i nie mysl o tym. Potem co miesiac
    > zasilaj postpaid ;) kolejne 30 zl. Ostatni miesiac uzywania
    > bedziesz mial w gratisie :D

    30 to na 30 dni? Mniej niż większość miesięcy.
    Wolę 50 -- na 100 dni. To więcej niż 3 miesiące.

    http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/f
    ormula-minimax-na-karte/

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-05-15 13:39:06
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5371bc23$0$2143$6...@n...neostrada.pl

    > W cenie.

    Naprawdę? Lepsza/korzystniejsza niż Play Fresh?

  • 18. Data: 2014-05-15 14:03:02
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lks0g2$8f0$...@n...news.atman.pl...
    > Jaka jest konkurencja dla Nju Mobile taka, która daje faktury firmom?

    Przecież już od dawna faktura na usługi telekomunikacyjne nie musi zawierać
    NIPu nabywcy. Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą zarejestrowaną na swoje
    nazwisko i dostajesz na to samo nazwisko i adres faktury z Nju, to spokojnie
    możesz je rozliczać na firmę.

    X.

  • 19. Data: 2014-05-15 14:06:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 15 May 2014 13:35:27 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >30 to na 30 dni? Mniej niż większość miesięcy.
    >Wolę 50 -- na 100 dni. To więcej niż 3 miesiące.
    Pisalem o 30 bo jak wychodzi 29 miesiecznie to 30 bedzie w sam raz.
    Ale zasilaj tak jak chcesz. Zasilaj postpaid ;) tylko na poczatku
    jeden raz zasil prepaid i zapomnij ze to zrobiles. Bedziesz mial
    postpaida ;), faktury i max 29 zl / miesiac za rozmowy.

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 20. Data: 2014-05-16 02:06:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" d...@4...com

> [...]
    > jeden raz zasil prepaid i zapomnij ze to zrobiles. Bedziesz mial
    > postpaida ;), faktury i max 29 zl / miesiac za rozmowy.

    30 to częściej niż raz na miesiąc.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'