  • 1. Data: 2010-02-03 20:09:48
    Temat: Koniec "Darmowego Numeru" w Play Fresh
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Dzis chyba wylaczyli oficjalnie te usluge.
    Ok poludnia, na dwa zarzadzane przeze mnie Freshe, na ktorych w styczniu
    wylaczylem "darmowy numer" (gdyz nie mielismy w planie doladowywac tych
    numerow w styczniu) przyszly SMSy, ze "numer xxxxxxxxx zostal dodany".
    Po zalogowaniu sie w Play24 nie widzialem juz przycisku do sterowania ta
    usluga. Zadzwonilem na *500 i zapytalem, a koles powiedzial, ze usluga juz
    zostala wylaczona.
    Co ciekawe, na trzecim moim numerze (osoboscie przezemnei uytkowa, na ktorym
    mam usluge wlaczona caly czas, mam wciaz darmowe polaczenia z wybranym
    numerem.

    Pozdrawiam
    SDD