  • Data: 2010-08-05 19:47:56
    Temat: Konfiguracja LAN
    Od: "Milosz K." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po pierwsze: prosze mi wybaczyc, Szanowni Grupowicze, ze byc moze wychodze z
    pytaniem typu "LAME" (byc moze dla niektorych z was). Po drugie, chcialbym
    wlaczyc wspoldzielenie zasobow pod windows. Bez zadnych kombinacji z
    odrebnym serwerem SAMBA wystawionym na satrym 486, etc. Takie zwykle
    "Otoczenie sieciowe" w Windows (konfigurowalne plikiem netsetup.exe).
    Problem w tym, ze jeden komputer jest bezposrednio wpiety do netu (przez
    wlasne IP), a drugi (trzeci, czwarty, piaty, osmy, dziesiaty) jest za NAT`em
    (w tej samej sieci). W zwiazku z powyzszym jak to ustawic. Wszystkie uslugi
    sa (chyba) wlaczone (tzn udostepnianie plikow i drukarek), jednak przy
    probie dodania npowego miejsca sieciowego komputery sie nie widza. W zwiazku
    z tym czy istnieje mozliwosc takiego skonfigurowania sieci i czy bedzie to
    wymagalo grzebania w konfiguracji switcha/routera, za NAT`em. Wiem, ze
    google (a teraz rowniez bingi yahhoo) wiedza wszystko, ale czasem trudno sie
    pogubic w natloku informacji.

    Pozdrawiam, M.