  • 1. Data: 2012-10-18 00:06:14
    Temat: Kompatybilność starszych lamp Minolty z cyfrówkami
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Witam

    Wiem że temat był już kiedyś poruszany, ale jakoś nie mam dzisiaj
    pomysłu jak zapytać gugla (kiepsko się dzisiaj czuję, wybaczcie).
    Mógłby ktoś przypomnieć jak to jest ze współpracą starszych lamp
    błyskowych Minoty z cyfrówkami? O ile pamiętam to niektóre miały
    podobno taki problem że za każdym razem waliły tylko z pełną mocą. Czy
    lampa musi mieć w oznaczeniu literkę D żeby poprawnie współpracowała z
    cyfrówką? Czy lampa np. 5400HS będzie prawidłowo działała z Minoltą
    7D, czy będzie występował ww. problem?

    Z góry dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2012-10-19 08:50:01
    Od: Marx <a...@g...com>

    Najtańsza która działa poprawnie to bodajże 3600
    Zerknij tu
    http://www.klubkm.pl/forum/forumdisplay.php?f=64
    Marx