eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKomp wariuje: co chwilę wykrywa nieznane urządzenie rzekomo podłączone do USBKomp wariuje: co chwilę wykrywa nieznane urządzenie rzekomo podłączone do USB
    From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Komp wariuje: co chwilę wykrywa nieznane urządzenie rzekomo podłączone
    do USB
    Date: Tue, 1 Mar 2011 19:03:55 +0100

    Komputer mi zwariował dziś rano.

    Cały czas krzyczy, że wykrył nieznane urządzenie podłączone do portu USB.
    Portu nr 7, do którego nie mam podłączonego nawet kabla na płycie.
    Sprawdziłem kompa w środku - nic tam się nie zwarło.

    Komp. wykrywa urządzenie, po kilku sekundach je gubi, potem wykrywa
    ponownie - i tak w kółko.
    Czy to umiera moja płyta główna? Ma już swoje lata więc teoretycznie ma
    prawo.

    System Windows 7, ale chyba nie on jest winny.

    Z innej beczki, ale też dziwnie:

    Nagle komputer zaczął mnie alarmować, że pod pełnym obciążeniem procesor
    przekracza max temperaturę, czyli 80 st C.

    Mam Athlona 2 X3 3 GHz, który wydziela max ok 95W ciepła. Zainstalowałem
    niedawno nowy wiatrak, jakiś Arctic Cooling, z którego od kilku tygodni
    jestem bardzo zadowolony. Nigdy nie było takich alarmów, aż tu nagle
    wczoraj.
    Dzisiaj rozebrałem chłodzenie, przesmarowałem ponownie pastą ale nic to nie
    dało. "Burnout test" spowodował przekroczenie 100 st C. W dodatku strasznie
    szybko doszedł do tych 100 st. Wystarczyły może 3 minuty.

    W spoczynku procek ma ok 40 st. Wiatrak działa, bo go słychać gdy się
    rozkręca, pod rosnącym obciążeniem.

    No i pytanie - co cię zepsuło? Czujnik na płycie głównej szaleje? Może jest
    tak, że 2 dni temu padł czujnik temperatury, dzisiaj porty USB?