eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetKomp wariuje: co chwilę wykrywa nieznane urządzenie rzekomo podłączone do USBRe: Komp wariuje: co chwilę wykrywa nieznane urządzenie rzekomo podłączone do USB
  • Data: 2011-03-04 02:41:07
    Temat: Re: Komp wariuje: co chwilę wykrywa nieznane urządzenie rzekomo podłączone do USB
    Od: G Nowak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Śmiało kolego, podpowiedz mi, co mam zrobić z moim wariującym USB, skoro
    > przez to przechodziłeś.
    >
    > Nie przechodziłeś przez wariujące USB? To może przechodziłeś przez nagle
    > wariujące chłodzenie?
    > Ostatni raz tak mi zaczął przegrzewać się komputer, gdy na próbę
    > przetaktowałem mojego Pentium 75 na 100 MHz.
    > Tyle, że wtedy procesory nie miały nawet radiatora.
    > Hmm, a może to 386 nie miał radiatora...

    Wetknij cos w to usb, jakis Bt czy czytnik kart albo pendrive, moze
    przestanie denerwowac, w najgorszym wypadku bedziesz musial wylaczyc ten
    hub i dokupic karte na pci.

    Co do chlodzenia po co w ogole je wymieniales jesli stare dawalo rade?
    Nastepnym razem jak wymienisz to nie zakrecaj puszki tylko odpal test w
    przykladaj reke, upewnij sie, ze podlaczyles kabel od wiatraka itp.

    --
    Pozdr