  • 21. Data: 2012-07-31 16:05:58
    Temat: Re: Komfort jazdy sportowym autem - CLK
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Jul 2012 14:16:33 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Rób co chcesz, ale może na mnie się nie powołuj, skoro nie rozumiesz,
    > że za 40 złotych to alufelg 17" się nie przełoży i nie wyważy.

    No dobra, ponioslo mnie 8-] Faktycznie nie doczytalem, ze chodzi o
    alufelgi. 40 zl to cena za stalowe. Uwaga, robie rzecz niespotykana w
    polskim usenecie: przepraszam!

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 22. Data: 2012-07-31 16:40:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-31 15:51, R2r pisze:

    > O tym, co zostawiłem powyżej: "tylko partacz może takie zakładać".
    > To wszakże Twoje słowa i znaczą to co znaczą. No ale jak rozumiem, co
    > innego chciałeś powiedzieć, tylko Ci nie wyszło, tak?

    Wyciąłeś sobie z kontekstu co chciałeś, a cel tego specjalnie
    chwalebny nie jest. No, ale baw się dobrze.

  • 23. Data: 2012-07-31 16:43:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-31 16:05, Maciek pisze:

    > No dobra, ponioslo mnie 8-] Faktycznie nie doczytalem, ze chodzi o
    > alufelgi. 40 zl to cena za stalowe. Uwaga, robie rzecz niespotykana w
    > polskim usenecie: przepraszam!

    Spoko - mowa była o 17" alu oraz o ciężarkach klejonych od wewnątrz
    felgi, które to były za wysokie i przy hamowaniu je ścięło.

  • 24. Data: 2012-07-31 17:45:46
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 31 Jul 2012 10:30:18 +0200, Artur Maśląg
    <f...@p...com> wrote:

    > Aha, czyli jak producent podaje to to o niczym nie świadczy - ciekawe.
    > Rozmiary felg też pewnie podaje - wystarczy sprawdzić.

    Nie jest to pierwszy przypadek, gdzie tylko konkretna felga lub
    rodzina felg pasuje na dany hamulec, pomimo że rozmiar, PCD i
    offset się zgadzają. Patrz -> STi GD z zaciskiem Brembo.

    r.
    _____________

  • 25. Data: 2012-07-31 17:49:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-31 17:45, Robert Rędziak pisze:

    > Nie jest to pierwszy przypadek, gdzie tylko konkretna felga lub
    > rodzina felg pasuje na dany hamulec, pomimo że rozmiar, PCD i
    > offset się zgadzają. Patrz -> STi GD z zaciskiem Brembo.

    Z tym to ja nie dyskutuję, ponieważ mam tego świadomość. No, ale
    producent w notkach aplikacyjnych też o tym wspomina, a nie szuka
    na alledrogo tanich felg, które "pasują do modelu" :)

  • 26. Data: 2012-07-31 18:14:39
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-07-31 16:43, Artur Maśląg pisze:

    > Spoko - mowa była o 17" alu oraz o ciężarkach klejonych od wewnątrz
    > felgi, które to były za wysokie i przy hamowaniu je ścięło.

    Otóż to, takie:
    http://nokautimg1.pl/p-0f-30-0f300077e63c605d3672357
    2de873bfb500x500/ciezarki-klejone-do-felg-pb-5-10g-3
    kg-50szt-hofmann-std.jpg
    ciężarki przyklejone od wewnątrz okazały się zbyt grube. Gumiarz znalazł
    zamiast nich takie bardziej płaskie, prostokątne-dłuższe, a o te 1-1.5mm
    cieńsze. Nie bez powodu widać sprzają takie kawałki ołowiu
    http://allegro.pl/ciezarki-klejone-extra-cienkie-2mm
    -super-slim-i2522762916.html
    z opisem "super slim"

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 27. Data: 2012-07-31 18:17:49
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-07-31 13:47, Artur Maśląg pisze:

    > Chyba sobie żartujesz - to, że coś tam może być zamontowane opcjonalnie
    > i niby od razu nie wiadomo co to, to jeszcze się zgodzę, ale w braki
    > w katalogach to nie wierzę. W indolencję pracowników uwierzę, ale
    > raczej nie należy używać tego jako argumentu, że producent dokumentacji
    > nie dostarczył.
    Co zrobić że takie ASO mam Opla w Opolu...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 28. Data: 2012-07-31 18:24:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-31 18:14, BartekK pisze:
    (...)
> [...]
    > zamiast nich takie bardziej płaskie, prostokątne-dłuższe, a o te 1-1.5mm
    > cieńsze. Nie bez powodu widać sprzają takie kawałki ołowiu

    Wiesz, że to nie są kawałki ołowiu? EU tego zabrania (Polska chyba od
    2005).

  • 29. Data: 2012-07-31 19:43:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-31 18:17, BartekK pisze:
    > W dniu 2012-07-31 13:47, Artur Maśląg pisze:
    (...)
    > Co zrobić że takie ASO mam Opla w Opolu...

    Mógłbym rzucić tekstem, że "jaka marka, tako ASO", ale niestety
    to różnie bywa...

  • 30. Data: 2012-07-31 19:59:23
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-07-31 16:40, Artur Maśląg pisze:

    > Wyciąłeś sobie z kontekstu co chciałeś, a cel tego specjalnie
    > chwalebny nie jest. No, ale baw się dobrze.

    Nie z kontekstu tylko z wypowiedzi i nie wciąłem tylko zacytowałem
    spójny fragment zdania złożonego, którego pozostała część nie zmienia
    sensu wypowiedzi. Napisałeś w niej właśnie to, że tylko partacz może
    zakładać takie ciężarki do alufelg. Brak jakichkolwiek wykluczeń poza
    przypadkiem (nieistotnym) robienia tego na życzenie klienta czyni zdanie
    fałszywym, czego dowiodłem pokazując przypadek zadający kłam Twojej
    tezie. A Ty jak zwykle zamiast przeprosić i sp...rostować będziesz wił
    się i płakał o rzekomym wyrwaniu z kontekstu itp., byle tylko nie
    przyznać się do błędu bo przecież nawet jak Ty popełniasz błędy (w swoim
    mniemaniu to jestem niemal pewien, że nie) to winni są ci, którzy te
    błędy zauważają.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __