  • 1. Data: 2011-06-02 15:26:37
    Temat: Kolorowy laser do domowego biura
    Od: kamil <s...@s...com>

    Potrzebny niedrogi, w miarę tani w użytkowaniu kolorowy laser. Będzie
    drukować 50/50 czarno-białe faktury albo kolorowe etykiety, więc dobrze
    gdyby nie stwarzał problemów typu etykiety przyklejają się do bębna
    podczas druku.

    Ilośc stron w miesiącu diabli wiedzą, pewnie w granicy 200-500.

    Jakies sugestie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 2. Data: 2011-06-02 16:55:20
    Temat: Re: Kolorowy laser do domowego biura
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 02 Jun 2011 16:26:37 +0100, kamil napisał(a):

> [...]
    > drukować 50/50 czarno-białe faktury albo kolorowe etykiety, więc dobrze
    > gdyby nie stwarzał problemów typu etykiety przyklejają się do bębna

    Tak się wetnę z pytaniem - to przyklejanie się etykiet do bębna to nie
    zależy bardziej od samych etykiet?

    Sugestii co do modelu niestety nie mam.

    (ciach...)

    [ Ziemia ma granice, a głupota ludzka jest bezgraniczna. (G. Flaubert) ]

  • 3. Data: 2011-06-02 22:58:39
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 02/06/2011 17:55, Przemysław Ryk wrote:

    > Tak się wetnę z pytaniem - to przyklejanie się etykiet do bębna to nie
    > zależy bardziej od samych etykiet?
    >
    > Sugestii co do modelu niestety nie mam.
    >
    > (ciach...)

    Całkiem możliwe, ale widziałem już kilka "do laserowych", które wkręcały
    się w dziwne miejsca. Niektóre drukarki mają mniej zakręconą trasę
    papieru od innych, a nadmierne wyginanie raczej etykietom im nie służy.

    Uprzedzając sugestie - atrament odpada, wydruki muszą być odporne na wilgoć.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 4. Data: 2011-06-03 06:46:56
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-02 17:26, kamil pisze:
    > Potrzebny niedrogi, w miarę tani w użytkowaniu kolorowy laser.
    To się zwykle kłóci.
    Albo drogi przy zakupie i tańszy w eksploatacji, albo odwrotnie.
    Ostatnio szukałem drukarki i wybór padł na kyocerę FS-C5300DN.
    Może dla Ciebie odpowiednia byłaby FS-C5100DN.
    Jeżeli duże wydruki to warto dołożyć RAM.

    --
    jurski