  • 1. Data: 2011-09-01 21:48:33
    Temat: Koło zapasowe w komorze silnika
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Przeglądam sobie odcinki programu Sonda i to mnie zaskoczyło - koło
    zapasowe w komorze silnika:
    http://dykus.republika.pl/sonda1.jpg

    Ciekawe rozwiązanie. :)

    Tu widać kawałek maski (chyba) tego samochodu - chyba najlepsze ujęcie z
    całego filmu:
    http://dykus.republika.pl/sonda2.jpg

    Co to za model Fiata? Na Autocentrum nie potrafię znaleźć podobnego
    wyglądem.

    Od razu kilka pytań:
    1. To "dojazdówka" czy normalne koło?
    2. Czy trzeba ściągać filtr powietrza, żeby to wyjąć? ;)
    3. Do czego jest ten wlot powietrza z lewej strony przez maskę? To kanał
    powietrza do kabiny?

    Nie, żebym sobie też chciał wsadzić takie koło do silnika - pytam z
    ciekawości. :)

    Link do oryginalnego filmu:
    http://www.youtube.com/watch?v=PHZVmyjm9v0

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 2. Data: 2011-09-01 21:53:18
    Temat: Re: Koło zapasowe w komorze silnika
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Fiat Ritmo

    --
    venioo
    GG:198909

  • 3. Data: 2011-09-01 21:56:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 01 Sep 2011 21:48:33 +0200, Dykus napisał(a):

    (...)

    Na zdjeciu wyglada na Fiata Ritmo.

    Bylo to spotykane i w innych autach - m.in. Citroen CX mial zapas pod
    maska.

    A taki Trabant to mial nad silnikiem bak :)

    Cuda, panie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2011-09-01 21:57:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    > całego filmu:
    > http://dykus.republika.pl/sonda2.jpg
    >
    > Co to za model Fiata? Na Autocentrum nie potrafię znaleźć podobnego

    Ritmo.
    Tak samo miał Citroen CX:
    http://www.flickr.com/photos/34107011@N08/4026663137
    /

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2011-09-01 22:01:20
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-09-01 21:57:09 niejaki Waldek Godel napisał:

    > Ritmo.
    > Tak samo miał Citroen CX:
    > http://www.flickr.com/photos/34107011@N08/4026663137
    /

    ponadto zastava 1100 - a podejrzewam że i fiat-protoplasta miał tak samo
    (chyba 124)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 6. Data: 2011-09-01 22:16:45
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Dykus" <d...@s...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    Fiat 127

  • 7. Data: 2011-09-01 22:20:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Sep 2011 22:01:20 +0200, p0li <p...@p...onet.pl> wrote:

    >ponadto zastava 1100 - a podejrzewam że i fiat-protoplasta miał tak samo
    >(chyba 124)

    Fiat 127. Koło w komorze silnika, zgadza się.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-09-01 22:22:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 1 Sep 2011 22:16:45 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Fiat 127

    faaaaaajne... niezłym trzeba być luzakiem, żeby po trzech prawidłowych
    odpowiedziach wyskoczyć z błędną :-)

  • 9. Data: 2011-09-01 22:24:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > powietrza do kabiny?
    >
    > Nie, żebym sobie też chciał wsadzić takie koło do silnika - pytam z

    Koło pod maska widziałem też w Peugeocie 104 albo w Talbocie Samba.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2011-09-01 22:32:20
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 1 Wrz, 22:20, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Fiat 127. Koło w komorze silnika, zgadza się.

    To bardzo fajnie, tylko protoplastą Zośki był Fiat 128 ;-)

    --
    pzdr
    Alex