  • 21. Data: 2011-09-02 07:42:27
    Temat: Re: Koło zapasowe w komorze silnika
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-02 00:56, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Dzieki za info, co prawda mam juz dawno zassane, ale ciesze sie, ze panu
    > T. Pyciowi udalo sie wreszcie "uwolnic Sonde".

    Szkoda ze juz zza grobu... :/

    --
    Karolek

  • 22. Data: 2011-09-02 07:50:51
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    [...]
    [...]
    > Koło pod maska widziałem też w Peugeocie 104 albo w Talbocie Samba.

    i Tawria też miała, jak również inny wynalazek z kołem - co oponiarze
    przeklinali (środek fegi był pusty i koło nakładało sięna kolumnę
    zawieszenia)

    pzdr., R.G.

  • 23. Data: 2011-09-02 10:26:24
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 01 Sep 2011 21:48:33 +0200, Dykus <d...@s...wp.pl>
    wrote:

    >Witam,
    >
    >Przeglądam sobie odcinki programu Sonda i to mnie zaskoczyło - koło
    >zapasowe w komorze silnika:

    Citroen visa (i jego klon oltcit):
    http://cache.finn.no/mmo/2011/4/9/9/278/580/59_15554
    26177.jpg

    Chyba również niektóre subaru.

    To, co łączy te auta: silnik boxer i sporo miejsca nad nim.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2011-09-02 11:27:30
    Od: "garf@fabryka" <g...@p...onet.wywal.pl>

    > Citroen visa (i jego klon oltcit):
    > http://cache.finn.no/mmo/2011/4/9/9/278/580/59_15554
    26177.jpg

    I GSA tez.

    --
    garf@work

  • 25. Data: 2011-09-02 12:55:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarek,

    Friday, September 2, 2011, 10:26:24 AM, you wrote:

> [...]
    26177.jpg
    > Chyba również niektóre subaru.
    > To, co łączy te auta: silnik boxer i sporo miejsca nad nim.

    I błyskawicznie starzejąca się opona na zapasie. Trzeba robic
    bezwzględnie rotacje z zapasową, żeby jakoś wyrównywać. Ale to ma
    sens, jak się mało jeździ.
    W Oltcicie, którego kiedyś zamęczyłem, kilkanaście kkm przejechane
    przez sezon letni wystarczyło, żeby opona z zapasu nie nadawała się do
    użytku :( Oponiarz stwierdził, że max 3000km pod maska i musi być
    rotacja. W moim przypadku musiałby to wtedy robić co miesiąc...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2011-09-02 14:36:24
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-09-02 01:21, Dykus pisze:
    > Witam,
    >
    > Dziękuję wszystkim za błyskawiczne odpowiedzi.
    >
    > Ja tam młody jestem, więc mnie takie rozwiązania zaskakują... :)
    > Choć wiem, że kiedyś w komorze silnika więcej miejsca było. Pamiętam w
    > Uno to mógłbym się przytulić do silnika i pewnie maskę dałoby się
    > zamknąć. Teraz to czasami ciężko zestaw naprawczy do opon upchnąć...

    Hmm, nie pamiętam już w którymm aucie, ale kiedyś montowałem sakwy z
    podręcznymi częściami w komorze silnika, żeby nie zajmowały miejsca w
    bagażniku. Chyba to był trabant.

  • 27. Data: 2011-09-02 16:53:23
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik "Wojciech Wrodarczyk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Hmm, nie pamiętam już w którymm aucie, ale kiedyś montowałem sakwy z
    > podręcznymi częściami w komorze silnika, żeby nie zajmowały miejsca w
    > bagażniku. Chyba to był trabant.

    Citroen C8 2006 w komorze silnika: Lewarek, klucz do kół i lewarka, hak do
    holowania/ciągnięcia.

    Sawa

  • 28. Data: 2011-09-06 11:39:50
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Thu, 01 Sep 2011 23:45:48 +0200, ToMasz napisał(a):

    > np seat ibiza miał w tym miejscu dojazdówkę

    niekoniecznie - miałem Ibizę i miała w tym miejscu pełne koło - nie wiem
    czy wszystkie tak miały czy mój egzemplarz?

    Daniel
    Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
    "Nie używaj kierunkowskazów - po co wróg ma znać twoje zamiary"