  • 31. Data: 2011-09-19 09:47:17
    Temat: Re: Kolejny szybki w BMW.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 06:42:51 +0200, megrims napisał(a):

    > BTW: Znam jedną blondynę w X5 :D Fajna.

    To się nie zbliżaj, broń boże. Tak średnio licząc, z moich obserwacji 95% z
    nich okazuje się mieć około sześcdziesiątki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 32. Data: 2011-09-19 10:25:47
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-18 23:26, ToMasz pisze:

    > Dlaczego ubezpieczyciel OC nie może stwierdzić: w przypadku szkody wyrządzonej w
    trakcie wykroczenia ( czerwone światło, 20km/h wiecej, wyprzedzanie na podwójnej
    ciagłej) wypłacamy tylko 50%? TAkie debilne wypłacanie kasiorki za
    szkodników-kierowców jest tylko w OC! OCzywiście zaczną sie lamenty, jak by mogło być
    inaczej, normalnie znaczysie. Ale czy nie widzicie ze ceny ubezpieczeń mogłyby
    spaść... o strzelam. 50%? NAgle służba zdrowia by miała pieniądze!
    > jakie przeciwwskazania? dla normalnych ludzi żadne, Jedynie mogłyby ucierpieć
    rodziny "miszczów" kierownicy

    Odwrotnie - ucierpieli by poszkodowani.

    To powinno działać inaczej: OC powinno obejmować pełną odpowiedzialność
    ubezpieczyciela
    względem poszkodowanego. Natomiast w relacji TU z ubezpieczonym powinna być wolność
    warunków: oprócz takich jak obecnie, gdy ubezpieczony co najwyżej ma podnoszoną
    składkę,
    mogły by być i inne, zawierające np. zgodę na regres do sprawcy w określonym
    procencie,
    czy do określonej wysokości itp - w zasadzie warunki mogły być dowolnie ustalane.
    Od wybranej wersji zależała by tez i cena, rzecz jasna.

    Ja tam bym chętnie wykupił np. polisę z 20% regresem do max. 2000 zł jeśli byłaby
    zaoferowana, powiedzmy, o połowę taniej...

  • 33. Data: 2011-09-19 11:15:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-18 22:29:50 +0200, Waldek Godel <n...@o...info> said:

    > Ale kiedy Bayerischer MistWagen nie chce się odwalić od nas.. Gdzie się nie
    > odwrócić, tam są blondie z tonami botoksu w (...)

    > Niewiele jest widoków bardziej nachalnych od tych powyżej.. może tylko
    > przedstawiciel handlowy w Corsie
    > albo Octavii 1.6 czy też Key Account
    > Manager w przelocie z jednego spotkania na drugie w swojej Avensis.

    Bo prawda jest taka, że epokoa, w której bmw (tak, tak pisane!)
    oznaczało dresa, bandytę czy buca minęła.

    Teraz już pojazd nie ma znaczenia.
    Czasem rejestracja, ale nie marka.

    (emoticon odnotowany)

    --
    Bydlę

  • 34. Data: 2011-09-19 11:16:37
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-18 23:03:02 +0200, "Irokez" <n...@e...pl> said:

    > Nigdy sobie też nie kupię BMW.

    Bo nigdy nie będziesz miał tylu miliardów euro, by to uczynić.
    Nawet na sklep nie będzie cię stać.

    --
    Bydlę

  • 35. Data: 2011-09-19 11:17:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-19 09:38:46 +0200, Jarek Pudelko
    <j...@b...ceti.pl> said:

    > Ktory z elementow ocieka wiocha?

    Krótki penis i mały rozum oceniającego.

    --
    Bydlę

  • 36. Data: 2011-09-19 11:21:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-18 23:33:04 +0200, Grejon <g...@g...com> said:

    > Jestem za, jeśli przestanie być obowiązkowe. Bo z tym co proponujesz
    > jeszcze więcej kierowców przestanie opłacać składki i w najlepszym
    > razie ceny się nie zmienią.

    Bo OC ma działać zupełeni inaczej.
    ma ZAPEWNIAĆ pieniądze POSZKODOWANEmu, zaś ubezpieczyciel te sumy
    POWINIEN ściągać od sprawcy.

    Promil, jeśli nie ułamek promila stanowią zdarzenia spowodowane awarią
    techniczną niezawinioną, czy niespodziewaną katastrofą typu zawalenie
    się mostu czy zapadnięcie się jezdni.

    Resztę powodują ludzie i winni za to odpowiadać.
    Wszak nie każdy musi powozić.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 37. Data: 2011-09-19 11:27:27
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-18, DoQ <p...@g...com> wrote:
    > I znowu winny jest słup.

    Na pewno spieszył się do swojego Tira, żeby wsiąść w niego zanim
    wytrzeźwieje!!! bo tylko takie elementy zabijają ludzi!

    --
    WildS

  • 38. Data: 2011-09-19 11:27:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 11:15:40 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Bo prawda jest taka, że epokoa, w której bmw (tak, tak pisane!)
    > oznaczało dresa, bandytę czy buca minęła.
    >
    > Teraz już pojazd nie ma znaczenia.
    > Czasem rejestracja, ale nie marka.

    Wiesz... ja tam notorycznie widzę ziutków w Bumach (fakt, nie tylko) którzy
    wychodzą z założenia, że np. korki są dobre dla plebsu a nie dla
    jaśniepaństwa którzy zapłacili takie pieniądze za najlepszą na świecie furę
    z Bawarii i oni z innymi nie bedą stać i już.
    Zapewne stąd też taki run na wannabe-terenowe, świetnie się sprawdzają w
    omijaniu korka po trawnikach (bo przecież nigdzie indziej, zwłaszcza na
    20-calowych oponach o przekroju 35 <disclaimer: wartości z czapy>)

  • 39. Data: 2011-09-19 12:05:41
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2011-09-19 09:46, Waldek Godel pisze:

    > O kurde.. nie wiedziałem. No to faktycznie, lecę się pozbyć auta i
    > natychmiast kupuję bumę!!! Przecież to bije wszelką konkurencję o lata
    > świetlne

    Skoro tak mowisz :)
    Rozumiem, ze powinienem byl wybrac inne auto, zeby inni nie mysleli zem
    wiesniak/dres/mlody gniewny etc?
    Podtrzymuje wersje, ze to dziwne kryterium :)

    --
    jarek

  • 40. Data: 2011-09-19 12:16:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/09/2011 11:05, Jarek Pudelko wrote:

    > Skoro tak mowisz :)
    > Rozumiem, ze powinienem byl wybrac inne auto, zeby inni nie mysleli zem
    > wiesniak/dres/mlody gniewny etc?
    > Podtrzymuje wersje, ze to dziwne kryterium :)

    Małe móżdżki muszą sobie świat szufladkować niestety, inaczej
    rzeczywistość staje się niepoznana, groźna i zbyt duża do ogarnięcia.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net