  • 71. Data: 2011-09-16 13:13:48
    Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j4vaaj$5ae$1@inews.gazeta.pl...

    > Powitanko,

    > Cmentarze sa pelne takich co jechali prawidlowo i zgodnie z przepisami.
    > Zdarzaja sie wypadki? To Cie pewnie zaskoczy, ale zdarzaja. Jakies 5500
    > osob rocznie idzie do piachu. Sugerujesz, ze wszyscy oni sa sami sobie
    > winni? Sugerujesz, ze jesli jedziesz zgodnie z przepisami, to nic Ci nie
    > grozi? Zycze Ci, abys nigdy nie zmienil (blednego) zdania.

    Nie w tę stornę wynikanie stosujesz. Nikt nie postuluje, że z jazdy
    bezpiecznej wynika że ci nic nie grozi.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 72. Data: 2011-09-16 13:15:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 13:12, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Stalowa bariera energochlonna, czy nawet decha, z pewnoscia dostarczyla
    > by tez sporo funu, tylko bez trupa, a to dla niektorych za malo.

    Chcesz postawić stalowe bariery wzdłuż każdej ulicy, chodników,
    przystanków itp? Fajnie by wyglądały niektóre ulice (i przystanki),
    Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat, Al. Ujazdowskie...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 73. Data: 2011-09-16 13:16:38
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Powitanko,

    > Ciesze sie, ze w RP jest tylu zwolennikow kary smierci, moze kiedys
    > zostanie przywrocona. Narazie jest wymierzana za nieostroznosc, brak
    > koncentracji.
    > Za zabicie ze szczegolnym okrucienstwem mozna dostac najwyzej dozywocie,
    > za niezauwazenie strzalki na pasie - czapa.
    > Skrzyzowanie, np. na gorce, a zaraz za nim niespodzianka. Very funny.
    > Stalowa bariera energochlonna, czy nawet decha, z pewnoscia dostarczyla
    > by tez sporo funu, tylko bez trupa, a to dla niektorych za malo.

    Co chcesz postawić w centrum miasta i w jakiej odległości od jezdni, żeby
    wypadający z niej z prędkością 150-200 km/h bezpiecznie się zatrzymał?
    Nie jestem pewien, ale gdyby zrobić jakieś takie głębsze badania
    psychiatryczne po których byłaby mozliwość odebrania PJ, to może byś się
    załapał.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 74. Data: 2011-09-16 13:18:07
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Chcesz postawić stalowe bariery wzdłuż każdej ulicy, chodników,
    > przystanków itp? Fajnie by wyglądały niektóre ulice (i przystanki),
    > Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat, Al. Ujazdowskie...

    Takie coś już jest wybudowane i ma w Wwie kilka czy kilkanaście stacji, na
    razie w jednej linii.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 75. Data: 2011-09-16 14:17:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-16 13:01, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > winni? Sugerujesz, ze jesli jedziesz zgodnie z przepisami, to nic Ci nie
    > grozi? Zycze Ci, abys nigdy nie zmienil (blednego) zdania.

    Nic nie poradzę, że Twoje wnioskowanie jest błędne, a implikacja ma
    przeciwny kierunek. W żadnym wypadku nie wynika, że jeżeli ktoś jeździ
    zgodnie z przepisami to nic mu nie grozi.

    > Ooo, to jednak osoby postronne moga ucierpiec. Brawo, wreszcie skumales
    > o co mi chodzi.

    A Ty nadal nie skumałeś o co w ogóle chodzi.

  • 76. Data: 2011-09-16 14:23:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > A jednak.

    A jednak nie.

    > Ale kolec to nie byłby "brak poduszki", obserwowany raz
    > na milion kilometrów, działałby bardziej jak mechanizm
    > "przypominania szlifem" na jednośladzie (sądzę że się
    > nie pomylę, iż ilość wywrotek jednośladów na milion km
    > jest istotnie większa niż użyć poduszek).

    Statystyczne wyniki wypadkowiczów mówią, że bardzo często
    są to recydywiści (gdzieś tutaj podawałem badania chyba
    brytyjskie) więc Twoja teza upada.

    > Po prostu miałby możliwość częściej działać BEZ zabijania,
    > za to boleśnie. W dosłownym rozumieniu.

    Jw.

  • 77. Data: 2011-09-16 14:26:27
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Mogło tak być. ABS zgłupiał, bo koła złapały przygruntowy przymrozek!

    Nie ma przygruntowych przymrozków. Przygruntowe sa zające.

  • 78. Data: 2011-09-16 14:30:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2011 12:49, Bydlę pisze:

    > Co jest kolejnym dowodem na bezensowność prób przerzucania
    > odpowiedzialności za czyny kierowcy na płoty i latarnie.
    > ;>>>

    Owszem, ale czasem winny może być niespodziewany syf na drodze (np.
    rozlany olej).

  • 79. Data: 2011-09-16 14:38:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 14:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Owszem, ale czasem winny może być niespodziewany syf na drodze (np.
    > rozlany olej).

    Gdyby panowie wpadli tym BMW przy 80km/h na plamę oleju, to nie byłoby o
    czym mówić.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 80. Data: 2011-09-16 14:46:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2011 14:38, DoQ pisze:

    > Gdyby panowie wpadli tym BMW przy 80km/h na plamę oleju, to nie byłoby o
    > czym mówić.

    W sumie zależy jaka plama... Głowy nie dam, ale podejrzewam że i przy 50
    nawet na lekkim łuku porządnie rozlana kałuża oleju sprawiłaby problem.

    Tylko oczywiście w przypadku takiej kałuży droga powinna zostać
    natychmiast zamknięta.