  • 41. Data: 2011-09-15 14:45:49
    Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-09-2011 14:44, to pisze:

    > Jak widać zima znowu zaskoczyła drogowców!

    LOL :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 42. Data: 2011-09-15 15:07:46
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 15.09.2011 14:44, DoQ pisze:

    > Słyszałem, że tylko w Pacanowie tłoki kłują, czy to prawda?

    Nie, to w tłoku kują pacanów

  • 43. Data: 2011-09-15 15:31:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    >Gdyby się komuś na chciało jechać na południe Puławską (DC), to niech
    >się przygotuje na utrudnienia:
    >http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,bmw-roztrzaska
    ne-na-slupie-trzy-osoby-nie-zyja,283888.html

    Ojtam utrudnienia, zaparkowal na poboczu przeciez.

    I o co chodzi - bezpiecznie, gdyby nie ten idiotyczny wymysl zapisania
    pasow, to sie nadaje do Strassburga :-)

    J.

  • 44. Data: 2011-09-15 16:52:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Sep 2011 15:31:40 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ojtam utrudnienia, zaparkowal na poboczu przeciez.

    Na poboczu zaparkował przód. Tył został kilkanaście metrów dalej na
    jezdni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 45. Data: 2011-09-15 16:56:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Sep 2011 11:10:41 +0000 (UTC), " Sławek Rz."
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >"Ciekawe" towarzystwo jechało tym autem - 06:26 oraz 06:36 widać broń
    >znalezioną w samochodzie...

    "W samochodzie policjanci znaleźli pistolet gazowy."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 46. Data: 2011-09-15 16:56:37
    Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :( - OT
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arek,

    Thursday, September 15, 2011, 11:26:37 AM, you wrote:

    -roztrzaskane-na-slupie-trzy-...
    > Idąc tą argumentacją, to z ilu przystanków musiał być spawany polski
    > TU-154, który przy podobnej prędkości uderzył a miękkie bagna pod sporym
    > kątem i rozpadał się w drobny mak.

    Prawie 300 km/h to dla ciebie "podobna" predkość? Zdajesz sobie sprawę z
    tego, jak zachowuje się "miękkie bagno" przy uderzeniu z taką
    prędkością? Zdarzyło Ci się skoczyć "na dechę" z dużej wysokości?
    Uderzasz wtedy w wode z prędkością będacą małym ułamkiem prędkości, z
    jaką wbił się w bagno Tu-154.

    Samochody projektuje się, żeby chroniły ludzi w razie zderzenia.
    Samoloty nie projektuje się i nie testuje z uwzględnieniem możliwości
    zderzenia, bo przestałyby latać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 47. Data: 2011-09-15 17:26:13
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-09-15 15:31, J.F pisze:
    > I o co chodzi - bezpiecznie, gdyby nie ten idiotyczny wymysl zapisania
    > pasow, to sie nadaje do Strassburga :-)

    A skąd pewność, że ktokolwiek miał zapięte pasy?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 48. Data: 2011-09-15 20:27:03
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 15 Sep 2011 12:54:47 +0200, The_EaGle napisał(a):

    > Ciekawe czy taniej jest ich zastąpić nowymi czy
    > wypłacać ubezpieczenia rodziną...

    Czym wypłacać?

    AK

  • 49. Data: 2011-09-15 20:55:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Sep 2011 11:13:31 +0200, DoQ

    > Trochę więcej widać, tylko ta melodyjka dobija..

    Mnie dobił opis: "Materiał flmowy zawiera sceny drastyczne PRZEZNACZONE dla
    osób pełnoletnich". iTVPiaseczno jest drastycznie gorsza niż TVN. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 50. Data: 2011-09-16 00:04:15
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ja widać wiele osób nie potrafi (albo nie chce) zrozumieć, że
    > miasto nie służy do zapierniczania...

    Ale niestety niektorzy zapierniczaja. Wladze tego miasta powinny ten
    fakt dostrzec i chronic przynajmniej tych, ktorzy moga sie stac ofiarami
    zapieprzacza.
    Powszechnie przyjmuje sie jako oczywistosc systemy bezpieczenstwa w
    samochodach. Bierne i czynne. Tymczasem zarzadcy drog dzialaja dokladnie
    odwrotnie. Gdyby jakis producent wyposazyl swoj produkt - samochod, w
    metalowy kolec zamiast poduszki powietrznej, to pewnie byloby to co
    najmniej dziwne, prawda? Natomiast jesli stawia sie przy drodze slupy
    nieodksztalcalne, bariery betonowe w poprzek pasa, nie stawia sie barier
    energochlonnych, to nikogo to nie dziwi. Nie bylo ani jednego przypadku
    ukarania zarzadcy drogi, nawet mandatu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa