-
31. Data: 2011-09-15 14:27:16
Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 15-09-2011 14:19, to pisze:
>> Oj tam, nienachalny miejski stuncik!
>> No i wyszło na to, że nie wolno zapinać pasów;)
> Jechali po prostu za wolno, gdyby jechali szybciej, to byliby w tym
> czasie gdzie indziej i do wypadku pewnie by nie doszło!!!
Jechali za wolno, bo kierowca wykazał się zdrowym rozsądkiem. Nie jego
wina że jezdnia jest źle wyprofilowana!
Pozdrawiam
Paweł
-
32. Data: 2011-09-15 14:35:24
Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
Od: to <t...@x...abc>
begin DoQ
> Jechali za wolno, bo kierowca wykazał się zdrowym rozsądkiem. Nie jego
> wina że jezdnia jest źle wyprofilowana!
Prawdopodobnie zawinił też ABS. Z tej grupy dowiedziałem się, że auto bez
ABS-u zatrzymuje się na odcinku czterech metrów!!! Gdyby go nie było, na
pewno do wypadku by nie doszło.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
33. Data: 2011-09-15 14:36:47
Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
Od: to <t...@x...abc>
begin DoQ
> A jak są montowane nadwozia samochodów? Klejone silikonem czy zgrzewane
> (spawane) punktowo?
Są wykuwane z monolitycznego fragmentu metalu.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
34. Data: 2011-09-15 14:38:22
Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
Od: to <t...@x...abc>
begin Tadeusz
>> Ale zdaje się, że akurat kierowca przeżył.
>
> akurat jeden z pasażerów przeżył... miał 1,5 promila :)
Czy może być jaśniejszy dowód na to, że pijany pasażer ma dużo większe
szanse na przeżycie? Wystarczy popatrzeć na wrak.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
35. Data: 2011-09-15 14:39:57
Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
Od: "flower" <f...@w...pl>
Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
news:4e71f1be$0$2487$65785112@news.neostrada.pl...
> begin Tadeusz
>
> >> Ale zdaje się, że akurat kierowca przeżył.
> >
> > akurat jeden z pasażerów przeżył... miał 1,5 promila :)
>
> Czy może być jaśniejszy dowód na to, że pijany pasażer ma dużo większe
> szanse na przeżycie? Wystarczy popatrzeć na wrak.
Bo i bez pasów był.
--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII
-
36. Data: 2011-09-15 14:40:39
Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 15-09-2011 14:35, to pisze:
>> Jechali za wolno, bo kierowca wykazał się zdrowym rozsądkiem. Nie jego
>> wina że jezdnia jest źle wyprofilowana!
> Prawdopodobnie zawinił też ABS. Z tej grupy dowiedziałem się, że auto bez
> ABS-u zatrzymuje się na odcinku czterech metrów!!! Gdyby go nie było, na
> pewno do wypadku by nie doszło.
Mogło tak być. ABS zgłupiał, bo koła złapały przygruntowy przymrozek!
Pozdrawiam
Paweł
-
37. Data: 2011-09-15 14:41:12
Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 15-09-2011 14:36, to pisze:
>> A jak są montowane nadwozia samochodów? Klejone silikonem czy zgrzewane
>> (spawane) punktowo?
> Są wykuwane z monolitycznego fragmentu metalu.
Tak jak kłute tłoki?? :)
Pozdrawiam
Paweł
-
38. Data: 2011-09-15 14:43:18
Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
Od: to <t...@x...abc>
begin DoQ
> Tak jak kłute tłoki?? :)
Tłoki są wykuwane z tego, co zostanie. Dlatego są takie drogie, bo
pozostałości po wykuciu auta mają nierównomierne kształty, więc nie
wchodzą do wykuwarki i trzeba kuć ręcznie.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
39. Data: 2011-09-15 14:44:16
Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
Od: to <t...@x...abc>
begin DoQ
> Mogło tak być. ABS zgłupiał, bo koła złapały przygruntowy przymrozek!
Jak widać zima znowu zaskoczyła drogowców!
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
40. Data: 2011-09-15 14:44:34
Temat: Re: Kolejny szybki i bezpieczny :(
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 15-09-2011 14:43, to pisze:
>> Tak jak kłute tłoki?? :)
> Tłoki są wykuwane z tego, co zostanie. Dlatego są takie drogie, bo
> pozostałości po wykuciu auta mają nierównomierne kształty, więc nie
> wchodzą do wykuwarki i trzeba kuć ręcznie.
Słyszałem, że tylko w Pacanowie tłoki kłują, czy to prawda?
Pozdrawiam
Paweł