  • 301. Data: 2011-10-19 13:24:40
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 13:11, AZ pisze:

    > Kurwa, zyjesz w kraju mlekiem i miodem plynacym, wladza mysli za ciebie,
    > reklamy nie daja ci po oczach. Wiec po co dyskutujesz o tym zacofanym biednym
    > kraju skoro cie to nie dotyczy? Zalosni sa ludzie ktorzy wyjechali za
    > granice a pozniej mowia "a u nas to a u nas sramto a w tej zasranej
    > polsce placz i bieda".

    To jakiś kompleks Mojżesza.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 302. Data: 2011-10-19 13:47:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-19 13:15, DoQ pisze:

    > http://www.tvp.info/informacje/polska/reklama-czy-za
    grozenie
    > Gdzie tu jest napisane, że każdy budynek w Polsce obwieszony jest
    > billboardami?

    Daj spokój, dalsza dyskusja na ten temat jest bezcelowa. Przepisy są
    jakie są, o reklamy od dawna jest wojna i póki prawo się nie zmieni,
    a służby stosowne nie zrobią z tym porządku to burdel będzie.
    Nie wiem czy pamiętasz, ale w DC jakiś czas temu była akcja z usuwaniem
    różnych bezprawnych konstrukcji z pasa drogowego. Jaki był krzyk,
    że krzyże pozabierali i zrobili porządek. Krzyże były do obioru po
    stosownej opłacie itd. Mam wrażenie, że służby skutecznie o to
    nadal dbają - w końcu było to tylko zrealizowanie obecnie
    obowiązującego prawa. Podobnie będzie z resztą - do normalności
    nie dochodzi się w rok. Co do porównań Kamila i jego opowieści
    - jakiś czas temu pokazał swą wizję o Polsce na podstawie wizyty
    w zasranym (przez psy) Białymstoku (chyba - jak mniemam, stamtąd
    pochodzi). Opowiadał różne mądrości o tym jak to jest na zachodzie
    nowocześnie i w ogóle, a w Polsce tandeta, prymit itd. Opisałem mu
    rozwiązania istniejące w innych miastach (w tym w DC), ale nie - to nie
    były dobre argumenty. W Białymstoku w KM są jakieś zdrapki, po które
    się chodzi po zasranych chodnikach, więc tak jest w Polsce i zachód
    jest lepszy :) Teraz nam będzie palikował fontanny ;)

  • 303. Data: 2011-10-19 13:51:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-19 11:26, DoQ pisze:

    > Nie tylko w Polsce i nie każdy.
    >
    > http://www.tropicalisland.de/ireland/dublin/city_sou
    th/images/DUB%20Dublin%20-%20Upper%20Camden%20Street
    %2002%203008x2000.jpg

    > Tu nie da się wjechać TIRem - widocznie bazar to jest to.
    > http://www.tropicalisland.de/ireland/dublin/o_connel
    l_street/images/DUB%20Dublin%20-%20flower%20market%2
    0in%20Moore%20Street%203008x2000.jpg

    Co kraj to obyczaj :)

  • 304. Data: 2011-10-19 13:54:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 13:47, Artur Maśląg pisze:

    > nie dochodzi się w rok. Co do porównań Kamila i jego opowieści
    > - jakiś czas temu pokazał swą wizję o Polsce na podstawie wizyty
    > w zasranym (przez psy) Białymstoku (chyba - jak mniemam, stamtąd

    O ROTFLu, mam znajomego (kolega to za dużo powiedziane), pochodzi z
    Hajnówki. Przyjechał do Warszawy kształcić się i pracować - w pracy
    menda z niego niemiłosierna była. Oczywiście przez zakompleksienie mało
    komu wspominał o swoich korzeniach, a jak już coś wspominał to per
    "zadupie". Teraz przebywa w UK i opowiada niestworzone pierdoły -
    dosłownie jak Kamilek. Pewnie już nawet nie pamięta czy Hajnówka pisze
    się przez Ch czy H ;)

> [...]
    > się chodzi po zasranych chodnikach, więc tak jest w Polsce i zachód
    > jest lepszy :) Teraz nam będzie palikował fontanny ;)

    Wiesz, ostatnio w tym jego raju bydło wyszło na ulice. Zdemolowało
    miasto i prywatne mienie, policja przez kilka dni była bezsilna. Tym
    jakoś przez grzeczność się nie pochwalił.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 305. Data: 2011-10-19 14:00:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-19 13:54, DoQ pisze:
    (...)
    > O ROTFLu, mam znajomego (kolega to za dużo powiedziane), pochodzi z
    > Hajnówki.

    :)

    > Wiesz, ostatnio w tym jego raju bydło wyszło na ulice. Zdemolowało
    > miasto i prywatne mienie, policja przez kilka dni była bezsilna. Tym
    > jakoś przez grzeczność się nie pochwalił.

    Nie gadaj, u "nasz" się jakiś bandytyzm pojawił:
    http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,Strzelanina-po
    d-Warszawa-Sceny-jak-z-filmu-akcji,wid,13904428,wiad
    omosc.html?ticaid=6d3a5

    ;)

  • 306. Data: 2011-10-19 14:04:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 14:00, Artur Maśląg pisze:

    > Nie gadaj, u "nasz" się jakiś bandytyzm pojawił:
    > http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,Strzelanina-po
    d-Warszawa-Sceny-jak-z-filmu-akcji,wid,13904428,wiad
    omosc.html?ticaid=6d3a5

    Dobrze że w UK nie ma tak straszliwie zdemoralizowanych bandytów! :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 307. Data: 2011-10-19 14:10:35
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > W wielu miastach dookoła takich placy stoją słupki, ławki czy inne
    > doniczki. Wioskowe głupki tego nie dostrzegają i postulują za fosami i
    > stalowymi ścianami. Nic na ich głupotę nie poradzę niestety.

    Przy tym placu tez stoja. Widac to na filmie.

  • 308. Data: 2011-10-19 15:27:14
    Od: Damian Skrycki <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-17 22:52, DoQ pisze:

    > Aha i to usprawiedliwia rozjechanie fontanny?
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł
    Nie usprawiedliwia.
    Zrobił głupotę że nie przeszedł się piechotą po trasie która chciał
    zawracać. Może wtedy zauważył by fontane.
    Pytałeś się co on mógł tam robić i dlaczego zawracał.

  • 309. Data: 2011-10-19 15:59:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-10-2011 15:27, Damian Skrycki pisze:

    > Nie usprawiedliwia.
    > Zrobił głupotę że nie przeszedł się piechotą po trasie która chciał
    > zawracać. Może wtedy zauważył by fontane.
    > Pytałeś się co on mógł tam robić i dlaczego zawracał.

    W takim razie nie widzę sensu poruszania tego wątku.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 310. Data: 2011-10-19 16:05:13
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.10.2011 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > Narodziła się nowa łodyżka kwiatu PMSu - tym razem są to eksperci od
    > urbanizacji, architektury krajobrazu i zagadnień z dziedziny ogrodnictwa.

    No nie wszyscy muszą się specjalizować w monitoringu, promowaniu
    powszechnej inwigilacji, idealizacji zachowań policji, itp.
    Medycyna zna różne przypadki.

    --
    kakmaratgmaildotcom