  • 231. Data: 2011-10-19 09:25:36
    Temat: Re: Kolejny inteligencik w TIRze
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Hello Sebastian,
    >
    > Tuesday, October 18, 2011, 5:06:28 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Za szkodę spowodowaną rażącym złamaniem wszelkich przepisów, na
    > dokładkę poza drogą publiczną? W życiu!

    No ja wyguglałem tylko że za wszelkie szkody związane z "ruchem" pojazdu.
    AM twierdzi nawet że gdzieś podał właściwe przepisy (zapewne definiujące ów "ruch",
    jak się domyślam) niestety nie mam zdrowia dokopać się do tego postu.

  • 232. Data: 2011-10-19 09:26:17
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-19 09:20, Artur Maśląg pisze:

    > Tak, tak...

    Masz rację, jestem tu hipokrytą - nie żałuję zbyt szczerze.

  • 233. Data: 2011-10-19 09:33:51
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Tak, tak...

    A, już znalazłem. No więc tyle to i ja wiem. Tylko że o ile pamiętam
    chodzi o szkody związane z ruchem pojazdu, a ten "ruch" to nie ot takie sobie
    dowolne poruszanie się, tylko coś co określa jakieś rozporządzenie.

  • 234. Data: 2011-10-19 09:40:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-18 15:31, kamil pisze:

    > Czyli ci bez AC nie zamykają? :)

    Ci bez AC to przecież idioci

  • 235. Data: 2011-10-19 09:49:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-18 23:07, DoQ pisze:

    > Serio? Jak wjedziesz komuś do chałupy, to za remont ogrodzenia i domu zapłacisz z
    własnej kieszeni?

    Zatem jeśli ktoś mi wjedzie na podwórko, przyceluje, rozpędzi się, i odpowiednio
    przywali
    w chałupę tak żeby nic z niej nie zostało, to będę mógł sobie postawić nową z OC?
    Całkiem niezły patent na remont. Trzeba tylko wziąć jakiegoś żula na kierowcę... ;)

  • 236. Data: 2011-10-19 09:52:57
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-18 20:16, masti pisze:

    > i dobrze. Mam już dość zasłupkowywania całej Warszawy.

    Ty o słupkach a on o ławkach, latarniach. A w odwodzie są jeszcze kwietniki,
    trawniki...

  • 237. Data: 2011-10-19 09:55:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-19 00:35, Deflegmator pisze:

    > Bez sensu. Znajdzie się też w końcu i idiota, który się przez słupki
    > przebije. Tirem to nie problem.

    Ale skrajność takiego zachowania byłaby jakby nieco bardziejsza, tak ze dwa rzędy
    wielkości, no nie?

  • 238. Data: 2011-10-19 10:37:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Zatem jeśli ktoś mi wjedzie na podwórko, przyceluje, rozpędzi się, i
    > odpowiednio przywali
    > w chałupę tak żeby nic z niej nie zostało, to będę mógł sobie postawić
    > nową z OC?

    Matko przenajświętsza...Nie, jak ktoś ci wyceluje samochodem, zdemoluje
    chałupe i zginie w wypadku to wyremontujesz ją sobie sam z własnej
    kieszeni. Przecież nie po to miał OC nie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 239. Data: 2011-10-19 10:48:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Oct 2011 09:52:57 +0200 osobnik zwany Jakub
    Witkowski wystukał:

    > Ty o słupkach a on o ławkach, latarniach.

    jeden diabeł. Dlaczego plac nie ma być placem?
    takie blokady to kolejny sposób na myślenie za kierowców. Dlatego, że
    jeden wykazał się głupotą utrudnijmy zycie wszystkim innym.

    >A w odwodzie są jeszcze
    > kwietniki, trawniki...

    no trawnik to na pewno zatrzyma TIRa. Chyba że to ukryte wilcze doły
    będą :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 240. Data: 2011-10-19 10:50:17
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-19 10:37, DoQ pisze:

    > Matko przenajświętsza...Nie, jak ktoś ci wyceluje samochodem, zdemoluje chałupe i
    zginie w wypadku

    E, to nie jest konieczne przy odrobinie pomysłowości. Można np. położyć cegłówkę
    na pedał gazu i szybko wyskoczyć.

    > to wyremontujesz ją sobie sam z własnej kieszeni. Przecież nie po to miał OC nie?

    No właśnie mam nadzieję że OC to pokryje niezależnie od np. intencji kierujących
    sprawcą...