  • 1. Data: 2023-06-23 18:40:46
    Temat: Kolejny elektryk się spalił ale nie od akumulatora
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Widzę że nie było, jechał sobie Teslą facet do Gdańska i zaczął mu się
    przód palić, zdążył wysiąść ale auto splunęło całkowicie, aku nie.
    Wynika z tego że i wysokie napięcie w aucie jest szkodliwe, albo
    przebicie albo falownik się zapalił. Jakby się człowiek nie obrócił to
    dupa z tyłu.
    Co ciekawe mimo że nie palił się główny aku to gaszenie trwało ponad 4
    godziny.

    "Do gaszenia pożaru zaangażowano aż siedem zastępów straży pożarnej.
    Akcja była trudna. Trwała kilka godzin. Mimo to strażacy są zadowoleni z
    efektów i okoliczności."
    "Całe szczęście nie doszło do pożaru baterii w pojeździe. Wtedy czas
    naszej pracy znacznie by się wydłużył. Niestety, ogień dość szybko
    rozprzestrzenił się na całe auto - informuje w rozmowie z TVN24 Paweł
    Puchowski, oficer prasowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
    w Świeciu"

    https://www.o2.pl/motoryzacja/jechal-tesla-na-gdansk
    -przerazajace-sceny-na-a1-6912062751226528a

    --
    Janusz

  • 2. Data: 2023-06-24 01:32:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u74hr1$j8b$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > jechał sobie Teslą facet do Gdańska i zaczął mu się
    > przód palić

    Sąsiad, młodzian młody gniewny musiał opchnąć czorne
    BMW bo chyba nie wyrabiał na benzę i kupił sobie Tesle.

    Ja zakupiłem gaśnice :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 3. Data: 2023-06-24 09:34:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 24.06.2023 o 01:32, PiteR pisze:
    > in <news:u74hr1$j8b$1$Janusz@news.chmurka.net>

    > Sąsiad, młodzian młody gniewny musiał opchnąć czorne
    > BMW bo chyba nie wyrabiał na benzę i kupił sobie Tesle.
    >
    > Ja zakupiłem gaśnice :)

    Taa na pewno tą gaśnicą ugasisz :)
    Tam nawet strażacy nie dali rady i auto całkiem się spaliło.
    Ciekawe co za plastiki dała Tesla że sie tak hajcowało.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2023-06-24 14:30:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u76666$pc4$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > Taa na pewno tą gaśnicą ugasisz :)

    lotniskowa?

    Nie uspokoiłeś mnie tą wypowiedzią :)

    angielskie chlewiki za 2 mln zł są budowane na planie
    komina z cegieł z drewnianymi stropami.

  • 5. Data: 2023-06-24 21:41:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 24.06.2023 o 14:30, PiteR pisze:
    > in <news:u76666$pc4$1$Janusz@news.chmurka.net>

    > lotniskowa?
    >
    > Nie uspokoiłeś mnie tą wypowiedzią :)
    Lotniskową kupiłeś?

    > angielskie chlewiki za 2 mln zł są budowane na planie
    > komina z cegieł z drewnianymi stropami.
    To prawda, oglądam trochę ucieczkę na wieś. Ceny mają srogie za te chlewiki.
    Taki na 4 sypialnie to od 350-400 tys funtów się zaczynają.
    I nierzadko to jakaś stara obora czy szopa na dom zaadaptowana.

    --
    Janusz